Gå til innhold

Peep show? noe bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er noe av det beste og morsomste jeg har sett!

 

Jeg så en episode 2 av sessong 5 først, men nå har jeg sett ALT flere ganger. Alle jeg har vist det til har også blitt frelst ;)

Start på sessong 1, du kommer til å bli hekta, 4 real :p

 

 

EDIT: syyykt artig

Endret av Steelz
Lenke til kommentar
Det er noe av det beste og morsomste jeg har sett!

 

Jeg så en episode 2 av sessong 5 først, men nå har jeg sett ALT flere ganger. Alle jeg har vist det til har også blitt frelst ;)

Start på sessong 1, du kommer til å bli hekta, 4 real :p

 

 

EDIT: syyykt artig

 

 

tja, du høres litt vel ung ut, og serier som appellerer til unge seere, finner jeg sjelden morsomt.

 

Har nå sett 4 ep av sesong 1, og ja, det er noen festlige episoder, men gutta er jo så dumme sosialt sett at det er en pine og se på.

Dette er langt unna feks Black Books i morsomhet.

Mulig det bedrer seg litt etterhvert, skal se noen episoder til iallefall.

Lenke til kommentar
Det er noe av det beste og morsomste jeg har sett!

 

Jeg så en episode 2 av sessong 5 først, men nå har jeg sett ALT flere ganger. Alle jeg har vist det til har også blitt frelst ;)

Start på sessong 1, du kommer til å bli hekta, 4 real :p

 

 

EDIT: syyykt artig

 

 

tja, du høres litt vel ung ut, og serier som appellerer til unge seere, finner jeg sjelden morsomt.

 

 

pff... vanskelig å høres gammel og kjip ut når man er veldig entusiastisk da veit du!

Black books er jo på et mye høyere nivå, peep show er jo pubertalt så det holder.

 

Sjekk ut the office(regner med du har sett det), men min definitive favoritt er Alan Partridge.

Lenke til kommentar
Det er noe av det beste og morsomste jeg har sett!

 

Jeg så en episode 2 av sessong 5 først, men nå har jeg sett ALT flere ganger. Alle jeg har vist det til har også blitt frelst ;)

Start på sessong 1, du kommer til å bli hekta, 4 real :p

 

 

EDIT: syyykt artig

 

 

tja, du høres litt vel ung ut, og serier som appellerer til unge seere, finner jeg sjelden morsomt.

 

 

pff... vanskelig å høres gammel og kjip ut når man er veldig entusiastisk da veit du!

Black books er jo på et mye høyere nivå, peep show er jo pubertalt så det holder.

 

Sjekk ut the office(regner med du har sett det), men min definitive favoritt er Alan Partridge.

 

Nei The Office finner jeg ikke morsomt i det hele tatt. Den spiller bare på en ting; pinlige situasjoner, pinlige situasjoner kan være morsomme ja, men jeg synes ikke det fungerer i the office.

 

Min humor er mer

 

(engelsk) black books, coupling, my family, hotell i særklasse, monthy python

(amerikansk) seinfeld, simpsons, noe av southpark, bundy, friends, 70s show

 

Ler sjelden av pubertal humor lengre (american pie o.l. filmer. superbad feks, lo jeg ikke 1 gang av)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...