j0pp Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 (endret) hey jeg har sikkert gåd glip av mye i spille etter en lang pause.. Jeg var borte i 10 måned. Jeg bare lurte på om det har kommet noen nye ting eller hvertfall noe nytt. Jeg spiller warlock og er level 70. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ulon&n=Izog Jeg vet at jeg har utdatert gear om dere kunne hjelpe meg åssen instance burde jeg dra til for å kunne skaffe bedre gear enn det jeg her nå eller gi et par tips. takk Endret 13. august 2008 av j0pp
gamer73 Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 (endret) WOTLK kommer før jul....ikke tenk på gear før den tid..waste of time. Bare kos deg med litt BG farming og arena om du har mulighet for å maxe ut honor or arena poeng:) Og til dem som sier du trenger bra gear for å levle i WOTLK...feil feil feil...det er bare propaganda fra dem som nekter å innse at die-hard raiding må pauses til WOTLK release. Endret 13. august 2008 av gamer73
hvo91 Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Det er vel bare Zul'Aman og Sunwell som jeg kommer på.
Yavel Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 vel som warlock så vet jeg ikke du må se om du får noe nytt av talents eller noe sån som jeg som ikke har spilt siden februar har planer om og farme til 2x 2hands så jeg kan state om og kose lvl meg i i wotlk
oslofreak Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Du kan jo lvle ferdig tailoring og fikse frozen shadowweave etc derfra... Levele alts, farme honor og arena points, etc...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå