Kerbarus Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Jeg har prøvd flere ganger å fått til lyden på en PC, men får det ikke til. Det er et internt lydkort (Altså, PÅ hovedkortet). Og jeg har installert både fra driver-cd, og lastet ned driver fra nettet, men ingen av delene fungerer. Så jeg har installert og avinstallert lyd-driverne flere ganger nå, men til ingen nytte. driveren er Realtek 95 eller 97. Er ikke helt sikker akkurat nå, da jeg ikke har pcen fysisk her og nå. Men noen som har noen idè om hva det kan være? Alle forslag er hjertelig velkommen
geir__hk Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Du er sikker på at det ikke bare er høyttalerne som er råtne da? Prøvd med flere headsett på forskjellige utganger?
Kerbarus Skrevet 12. august 2008 Forfatter Skrevet 12. august 2008 Prøvd et headsett. Og det fungerte på en annen maskin når jeg testet det. Har også prøvd flere utganger. Og med realtek driverne følger med en slags programvare, og den finner headsettet når jeg kobler til, om du skjønner :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå