Gonzolaz Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Laptopen min som er ca 11. måneder gammel har for noen dager siden begynt å slå seg av når jeg spiller. Hadde ikke spilt på en stund, og når jeg skulle fyre opp Total War: Rome slo maskinen seg av etter bare 20 sekunder in-game. Har prøvd med flere spill nå, og får samme problem i alle jeg har prøvd, utenom gamle 2D spill. Specs er: HP Pavilion dv9500 Intel Core 2 Duo CPU T7300 2.00 GHz 2046 MB RAM NVIDIA GeForce 8600M GS Irriterende problem, håper noen her har noen svar. Takk på forhånd.
Banzai Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 (endret) Hva sier temperaturmåleren i bios? varm cpu? Hvor sitter viftene på laptop'en? Er det vifter på undersiden av laptop'en, og ligger laptop'en direkte ned på bordflaten med hele 'understellet'? Har hatt det problemet med en bærbar jeg spiller på, så jeg måtte heve laptop'en i bakenden slik at den fikk sugd inn luft på undersiden av maskinen for å kjøle den ned. (Ett par fyrstikkesker eller lignende er fint til det.) Endret 13. august 2008 av Banzai
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå