Gå til innhold

Hva slags mine til A7N8X??


Anbefalte innlegg

Skal ha en XP2500+ på et A7N8X DeluxeGD. Men hvilken ram skal jeg kjøpe? Det er noen som sier PC3200, og det er andre som sier 2700 er bedre ettersom HK ikke støtter større fsb hastigheter. Men i alle fall hvor mye? vil ikke under 512, men skal jeg kjøpe det som en brikke eller som 2 256 brikker? (Vil jeg merke noen forskjell når jeg bruker dual-minne-funksjonen?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skal ha en XP2500+ på et A7N8X DeluxeGD. Men hvilken ram skal jeg kjøpe? Det er noen som sier PC3200, og det er andre som sier 2700 er bedre ettersom HK ikke støtter større fsb hastigheter. Men i alle fall hvor mye? vil ikke under 512, men skal jeg kjøpe det som en brikke eller som 2 256 brikker? (Vil jeg merke noen forskjell når jeg bruker dual-minne-funksjonen?)

Jeg ville ha kjøpt PC3200 hvis du har råd til det.Og som du sier så har hovedkortet støtte for DualDDR, noe som pr dags dato kanskje ikke er så veldig utviklet, men nye drivere kommer stadig og gjør funksjonen bedre, så jeg vil absolutt ha gått for 2x pc3200. Anngående merke så ville jeg nokk ha holdt meg til twinmos sine ram-brikker som er meget stabile og koster ikke heller så ekstremt mye (med tanke på Corsair brikkene og andre high-end produkter).

 

GeiL  :D

Et pent og produktivt svar. Takk. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...