Gå til innhold

Kulturo: Gammelunge Young rocket Spektrum


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske jeg var der ...

 

Han spilte visst A Day In The Life på originalversjonen av Live Rust-filmen (står på db.no), så han har spilt den før.

 

På db.no står det også at Cortez The Killer ble fremført?

Begynte å lure på om han ikke spilte verken Like A Hurricane eller Cortez The Killer, to av favorittlåtene mine live.

 

På adressa.no står det:

 

"De spilte «Cortez The Killer» og Young sang: «Hate was just a legend, and war was never known».

 

De samme linjene gjentok han gang på gang i Oslo Spektrum, nærmest som en besvergelse. Sangen kom som nummer fem, den var lang og seig og rå, og den var høydepunktet i en fantastisk første avdeling der Young spilte på hele sitt register som hypnotisk gitarist og følsom, skjør vokalist. "

 

Hvordan går det an å glemme Cortez?! ;-)

 

God anmeldelse.

 

EDIT: Jeg likte meningene til adressa.nos anmelder ...

 

"Jeg ble sittende litt perpleks, for jeg kunne like gjerne tenkt meg et kvarter med «Like A Hurricane» og forvrengt gitar"

 

:-P

Endret av TanTheMan
Lenke til kommentar
Å skulle ønske jeg var der!!

Så han på Roskilde, det var sykt bra!!

Håper han kommer til Norge igjen snart og at jeg fikser meg billett!

 

Han skal for øvrig til Bergen den 26. august, så kanskje du finner noen som har en billett til overs.

 

Hvordan går det an å glemme Cortez?! ;-)

 

God anmeldelse.

 

Det var vel mer eller mindre en glipp fra min side, såklart han spilte Cortez the Killer.

Og takk, forresten. :wee:

Lenke til kommentar

Jeg var der, og konserten var fantastisk! Faktisk ser jeg ingen grunn til at konserten ikke skal få 10/10, men anmelderen har vel sine grunner, og jeg har ikke lest anmeldelsen ennå. I Bergen er det flere billetter igjen, så de som ikke så ham i Oslo, bør vurdere å ta turen dit.

Endret av Funky-mama
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...