Hammertime Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Hei I går fikk jeg mail om at jeg hadde kommet inn i Warhammer sin closed beta. Lastet ned clienten i natt og patchet mens jeg var på jobb. Når jeg prøver å spille nå så får jeg error (authentication failed - try again later) eller noe sånn. Det jeg lurer på er om serverene til betaen fortsatt er oppe, eller om de har stengt fram til open beta? Eller er det noe annet som er feil?
Ebob Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Fikk også mail for et par dager siden om at jeg hadde kommet inn i closed beta, Samme skjer skjer med når jeg starter spillet så fryser skjermen seg så kommer det en feilmelding. Critical error: authentication failed står det. Lurer på det samme som deg
Zlash Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Hvis du går inn på betaforumene får du kanskje svar..
Ebob Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 (endret) Når jeg prøver å lage en forum bruker og trykker på create skjer det absolut ingenting. Derfor spurte jeg her... Kanskje ikke det beste stedet men var det jeg kom på. Endret 11. august 2008 av Ebob
Zlash Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Når jeg prøver å lage en forum bruker og trykker på create skjer det absolut ingenting.Derfor spurte jeg her... Kanskje ikke det beste stedet men var det jeg kom på. Du har account name og nickname. Du benytter account name for å logge inn i spillet eller på hovedsiden, og deretter nickname for å komme inn på forumet. Jeg tror ikke det er mulig å opprette en betakonto uten både nickname og accountname
brillan Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 (endret) Update - 8/11/08 @ 6:30PM Please note, while your invite email may have contained information to access the Beta Forums all new testers must use this page for Beta Updates and will not have access to the forums. We apologize for the confusion. Thank you! Endret 12. august 2008 av Holdbrillan
Zappy Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Update - 8/11/08 @ 6:30PM Please note, while your invite email may have contained information to access the Beta Forums all new testers must use this page for Beta Updates and will not have access to the forums. We apologize for the confusion. Thank you! Jeg tror det der gjelder CE invites i amerika... med fare for å ta feil.
brillan Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Update - 8/11/08 @ 6:30PM Please note, while your invite email may have contained information to access the Beta Forums all new testers must use this page for Beta Updates and will not have access to the forums. We apologize for the confusion. Thank you! Jeg tror det der gjelder CE invites i amerika... med fare for å ta feil. Jeg har ikke CE, og det står på min account side. Jeg er kun i closed beta
Zappy Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 I amerikansk eller europeisk beta? Europa har vel strengt talt ikke account sider enda...
Bruktbilen Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Når jeg prøver å lage en forum bruker og trykker på create skjer det absolut ingenting.Derfor spurte jeg her... Kanskje ikke det beste stedet men var det jeg kom på. Det er ikke du som lager kontoene, de lager dem i grupper, men de tar visst ikke inn flere etter det jeg har hørt, siden NDA er snart ferdig.
Zlash Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 (endret) Er du i EU eller US beta? Endret 12. august 2008 av Zlash
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå