N1ko Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 (endret) Stalker krasjer ver gang jeg starter det etter ca. 1 min. med spilling. Jeg vet at jeg har bra nokk data, får jeg har spillt stalker før på dataen min, men så kom samme problemet når jeg var i Bar området, jeg trudde det var cd'en, fordi den var helt herpa. Så kjøpte jeg spillet på nytt. Der var cd'en helt cleen, men spillet funka fortsatt ikke. Jeg reinnstallerte windows, og sletta hrdisken av andre, grunner, og testa stalker da, men det gikk fortsatt ikke. Noen som har peiling på hva som skjer? Løsning i innlegg 7. Endret 12. august 2008 av nikolai-n
Selvin Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Har du oppdatert spillet? Har du nyeste grafikkdrivere?
N1ko Skrevet 12. august 2008 Forfatter Skrevet 12. august 2008 Nei, Så om jeg oppdaterer spillet til nyeste versjon, og oppdaterer grafikk driverene mine, burde det funke da?
N1ko Skrevet 12. august 2008 Forfatter Skrevet 12. august 2008 Forresten vet noen om grafikkkortet mitt (Sapphire HD 3850 512MB GDDR3) er bra?
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Hadde samme problem litt ut i spillet, still "Dynamic lightning" helt ned. "static" elns tror jeg det het.
N1ko Skrevet 12. august 2008 Forfatter Skrevet 12. august 2008 Fiksa det! Oppdaterte bare Stalker til v.1.0006 og oppdaterte til nyeste grafikk drivere, så virka det. Takk selvin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå