Gå til innhold

Bedre bærbar til 5000?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg leter etter en rimelig, men god bærbar pc. Hos Elkjøp har de denne

 

Selgeren, som jeg som vanlig tar med en klype salt, mente at det var en bedre pc enn denne.

 

Jeg har ikke peiling, så hva sier dere? Er den ene bedre enn den andre (raskere, bedre batteritid osv)? Finnes det bedre tilbud der ute?

 

Denne hos Elprice har jo Blueray-spiller også. Det burde jo være verdt en tusenlapp ekstra?

 

eitp

Endret av eitp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter på en Compaq av typen du er anbefalt, å det er en fin maskin det. Ikke noe å spille på da skjermkortet er crapp. Men til andre ting virker den solid. Kan ikke utale meg om de andre. Mulig de er bedre.

 

Største minuset med Compaqen er at den ikke er veldig Linux vennlig viss det er viktig for deg. Både Wifi, skjermkort er knotete å få til å fungere. Å lyden sliter jeg fortsatt med.

 

Men i Vista er den responsiv og fin.

Lenke til kommentar

Takk for svar...

 

Vi endte opp med en Aceren i lenka til Elprice i første posten, bare det var en oppgradert utgave med en prosessor som heter Intel Core Duo T5750 (2 GHz).

 

Men når jeg sjekker pc-en og systeminformasjonen der, står det at den inneholder en T7500 (2,2 GHz)!!!

 

Hva stemmer? Hvilken er best? Noen som vet?

 

Uansett virker pc-en grei, og selv om jeg hadde satt taket til 5 000 kroner og endte opp på 6 490 kroner, er jeg godt fornøyd.

 

eitp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...