Åsmund Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 naboen min har adsl og to pc-er. pc-ene har forsellig ip. vi har ulike lisenser. men da vi skulle spille på samme server klikka det like etter jeg hadde valgt ct forces>sas. noen som har hatt samme problemet? takker for svar. kjedelig med splitter ny cs lisens når det ikke virker. hjalp foresten ikke at jeg eller han lagde server heller.
LtdEdFred Skrevet 19. mars 2003 Skrevet 19. mars 2003 Spilte du hjemme hos han (på en av hans to PC'er)
LtdEdFred Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Hvordan feil fikk du? Har det noe med internett å gjøre eller er det hardware problem?
Qrt_ Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Sikker på at dere hadde forskjellig IP? De fleste ADSL-modem har da innebygd router. Det er en annen IP "fra modemet og ut" enn de som benyttes på nettverket. IP adressene du ser i Windows kan typisk være 10.0.0.2 og 10.0.0.3, med modemet på 10.0.0.1. IP adressen mot internett er en helt annen. Men det er uansett rart, det skal gå strålende selv med en IP ut.
Åsmund Skrevet 20. mars 2003 Forfatter Skrevet 20. mars 2003 jeg sender linken til mac så han kan fortsette.
mac1334 Skrevet 20. mars 2003 Skrevet 20. mars 2003 Jeg får to eksterne ip`er. Ikke no problem det jeg tror jeg. Tror heller det var problem med den andre pcen min. Men den solgte jeg igår, så da får vi heller vente å se til jeg får Shuttlen min til å funke ordntlig...
Åsmund Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Skrevet 21. mars 2003 nå min egen pc med samme problem. kommer rett og slett ikke inn på den mac lager. andre med adsl og isdn kommer inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå