Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Hei. Har kjøpt meg RollerCoaster Tycoon 3. Har bygget en berg og dalbane, og forstår hvordan det fungerer, har lagt en bane ferdig, skal velge sete, men den kommer ikke frem. Går så til der du starter banen, og velger "testing" *den gule/oransje rundingen* men intet skjer. Holder musepekeren over den oransje prikken, og får da denne meldingen: Vet dere hva jeg har gjort galt? Har prøvd og ha lengre skinner før jeg går oppover, men det hjelper ikke. Håper noen har peiling
Litek89 Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 lang stasjon, lange tog, mindre kø og mer penger i kassen =)
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Takker Men hvor mange vogner per rad ? Er sånn at en og en kjøres i gangen, mens det står flere ubrukte vogner&folk.
Litek89 Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 spørs litt på pågangen med folk, men hvis du har konstant store køer så kan du ha så lange tog som mulig og at de skal fylles opp... hvis ikke kan du ha noen litt kortere tog og ikke at de kun skal forlate på fulle tog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå