k-orm Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 (endret) Vet ikke, men du får ikke med WGA hvis du laster ned direkte uten å gå om windows update. Direktelink: http://download.windowsupdate.com/msdownlo...e2300ebfde4.exe Edit: Ser adressen er endret siden jeg lastet ned 'download.windowsupdate.com' Endret 9. august 2008 av k-orm
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 WGA kommer hver måned på windows update...
wawa Skrevet 26. august 2008 Forfatter Skrevet 26. august 2008 Vet ikke, men du får ikke med WGA hvis du laster ned direkte uten å gå om windows update.Direktelink: http://download.windowsupdate.com/msdownlo...e2300ebfde4.exe Edit: Ser adressen er endret siden jeg lastet ned 'download.windowsupdate.com' Jeg prøvde den linken, men den klarte ikke å installere sp3 og nå dukker ikke engang sp3 opp i automatic updates lenger! Så vet ikke riktig hvordan jeg skal få installer sp3 nå...
k-orm Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jeg prøvde den linken, men den klarte ikke å installere sp3 og nå dukker ikke engang sp3 opp i automatic updates lenger! Så vet ikke riktig hvordan jeg skal få installer sp3 nå... Hvilke feilmeldinger får du når du prøver å installere ?
wawa Skrevet 27. august 2008 Forfatter Skrevet 27. august 2008 (endret) Jeg prøvde den linken, men den klarte ikke å installere sp3 og nå dukker ikke engang sp3 opp i automatic updates lenger! Så vet ikke riktig hvordan jeg skal få installer sp3 nå... Hvilke feilmeldinger får du når du prøver å installere ? husker ikke nøyaktig, men det var noe à la "could not install", "partial installation". Jeg valgte uninstall option. Edit: Prøvde igjen med sp3 fra download.com og fikk en beskjed med "access denied". Så valgte jeg uninstallation og fikk meldingen "Service Pack 3 installation did not complete. Windows XP has been partially updated and may not work properly." Isn´t that just wonderful? Endret 27. august 2008 av wawa
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Last ned offlineversjonen ac SP3. Der er en oppdatering som må fjernes først. Husker ikke hvilket KB nummer den har, men du får beskjed om det når du kjører den offlinefilen...
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 31. august 2008 Skrevet 31. august 2008 Den servicepacken du laster ned herfra. Husk å skifte til rett språk...
wawa Skrevet 1. september 2008 Forfatter Skrevet 1. september 2008 Den servicepacken du laster ned herfra. Husk å skifte til rett språk... Sp3 på under en megabyte? Og samtidig "offline"?
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Den servicepacken du laster ned herfra. Husk å skifte til rett språk... Sp3 på under en megabyte? Og samtidig "offline"? ehmm ehmm. JA.... Neida.. Her er rette linken. Servicepack
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå