xChrizzy Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Hei Jeg er veldig fersk på området, så kunne trenge litt veiledning. Har nå spilt og spilt, og føler at jeg trenger større utfordringer i Fifa08 på xbox360/(evt.fifa09 når det kommer). Leker rett og slett med alt som heter Legendary, tapte kun 3 kamper over 2 sesonger i manager mode. Spørsmål: Hvordan kommer jeg meg inn i turneringer som f.eks NM i fifa? Noen som vet?
IcedInsanity Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Sleng deg på online så får du vel juling. Er noe HELT annet å spille mot EKTE folk enn maskinen, uansett vanskelighetsgrad du har det på
xChrizzy Skrevet 9. august 2008 Forfatter Skrevet 9. august 2008 Okey, takk for svar. Men si jeg f.eks(kun f.eks) vinner over alle på online, hva gjør jeg?
archongamer Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Okey, takk for svar. Men si jeg f.eks(kun f.eks) vinner over alle på online, hva gjør jeg? Det er alltid noen bedre der ute, så tror ikke du skal være redd for å vinne hele tiden jeg. NM og slike ting blir jo gjerne annonsert på de norske spillsidene, så en god start er å følge med der. Nå er jo 09 utgaven ikke langt unna, så noe NM før fifa09 tror jeg ikke det skal være, om det ikke allerede har vært.
mac_gyver Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 det har vel vært nm i år. i fifa08 på ps3. det ble sendt på nrk og greier, med arne scheie som kommentator. da blir det vel nm i fifa09 på 360 om en stund kan jeg tenke meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå