Gå til innhold

Kan ikke spille BF2 pga dvd rom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet det er desperat å poste det her. vet ikke en gang om det er legal.

Uansett. Jeg hadde lyst å prøve bf2 igjen. Men dvd rommet mitt kjører ikke noen dvd'er. Ikke engang bf2.

Ingenting kommer opp. Jeg trur det er fordi jeg må installere ny driver til dvdrommet. Men det kan jeg ikke, ettersom jeg ikke vet hvilken modell jeg har.

Noen som vet åssen jeg kan finne ut hvilken modell jeg har på DVD-rommet?

Beklager jeg postet dette her. Men fant ingen annen løsning i farta.

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs
Skrevet

Last ned siw så får du muligheten til og se hva dvd brenneren din heter.

Så er det bare og søke etter drivere til den vis den trenger dette for og fungere.

SIW

Lykke til

Skrevet (endret)

hadde samme problemet. orginal bf2, plata ripa opp.

ordnet med ett image.

(tror ikke det regnes som crack, men vet jo aldri hva som er ulovlig å nevne hær.)

men du får jo ny dvd spiller til ca 200kr, så det er jo egentlig bare å bytte..

Endret av alleibruk
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Har et CD-image jeg kan sende deg, funker fett det, godtatt av PB er det også :) .. så lenge du har betalt for CD-keyen da :)

Skrevet
Har EA store noe lignende Blizzard store hvor man skriver in CD keyen og laster det ned? Har lyst til å ta opp 2142 igjen

Ja EA har dette også ... bare gå inn på siden så laster du ned et program som heter EA store

Skrevet
Har EA store noe lignende Blizzard store hvor man skriver in CD keyen og laster det ned? Har lyst til å ta opp 2142 igjen

Ja EA har dette også ... bare gå inn på siden så laster du ned et program som heter EA store

Hvor er det du skriver in CD keyen og laster ned? finner det ikke noen plass jeg har BF:2142 på CD så jeg tror aldri jeg registrerte det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...