Gå til innhold

*løyst* Betalingskrøll med Amentio - kva no?


Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Hei.

 

Eg la just inn ei bestilling på ei rekke komponenter til den nye maskinen min, som eg valde å kjøpa på Amentio.no.

No har det seg slik at eg somla litt med å finne fram kodebrikka som trengs for å bekrefta overføringa av pengar mellom min og Amentios konto, og når eg fekk knasta inn koden fekk eg opp meldinga som sa noe a-la "Payment recived and/or session ended".

 

Det første som slo meg var at eg måtte bestille og betale alt saman på nytt igjen, men når eg prøvde dette denne gonga fekk eg opp meldinga om at det ikkje gjekk.

Etter ein rask kikk innom nettbanken såg eg at pengane allereide hadde blitt overført, sjølv om det ikkje stod noko som helst under "min konto" på Amentio.no om bestillinga. Eg har heller ikkje mottatt nokon form for ordrebekreftelse frå Amentio.

 

Det som no uroar meg er at pengane er overført uten at Amentio veit at eg skal ha det eg bestilte.

Nesten som eg gjev dei ei gove eller noko i den duren, noko det slettes ikkje er.

 

Spørsmålet mitt er no: kva i svarte skal eg gjere? Eg har sendt melding til kundeservice, men tenkte eg skulle forhøra meg her på forumet om nokon har opplevd noko liknande og kan sei meg om eg uroar meg unødvendig eller ikkje.

Tross alt er det snakk om heile 4900kr, noko som for meg som fattig student er ein god del. :)

 

Håpar nokon kan gje avslappande/trøstande svar. :)

 

-Mads.

 

Edit:

 

Føl gjerne for å flytta posten, ettersom eg skaut litt i mørke når det kom til kva for ein kategori eg skulle poste i. :)

 

Edit 2:

 

Har fått ordrebekreftelse frå Amentio. :D Ingen grunn til å uroe seg meir.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får ta kontakt med banken din, slik at du får ut alle betalingsdetaljene. (ev. skriftlig) Amentio har vel formodentlig en intern eller ekstern regnskapsfører/regnskapsansvarlig. Så er det bare for dem å matche din innbetaling mot den tilsynelatende bortfalte ordren.

 

Det har vel formodningen mot seg at du ønsker å støtte Amentio med

kr 4 900, skulle en tro. Det løser seg sikkert.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg regner med at du brukte VISA? Isåfall er pengene bare reservert og vil være tilbake på kontoen din iløpet av ett par virkedager!

Har selv opplevd dette, men pengene har ikke blitt trukket, og kommet tilbake etter reservasjoen er opphevet som skjer iløpet av ett par virkedager.

Så du kan bare ta det rolig.

 

~ Mortis360

Endret av Mortis360
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...