Gå til innhold

NFL på Norsk TV?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg synes det er helt villt hvordan SportN bare ignorerer Patriots fullstendig i år.. Har ikke fått sett en søndagskamp i år enda..

 

Må faen meg se kampene på onsdagsmorningene i steden..

 

Fullstendig vannvid.

 

De har ikke vist Cowboys heller, som er det mest populære laget i statene.

 

Patriots uten Brady frister ikke så mye skjønner du, de er helt mediokre uten han :)

Lenke til kommentar

Jeg droppet viasat når jeg fant ut at på nfl.com sine nettsider kan man streame alle kampene som har blitt vist og se de direkte hvis man ønsker det. Det koster litt, men er lett verdt det, har selv et season pass, tror jeg ga 1200kr for det eller noe. Man kan velge å se sendingene i HD kvalitet eller vanlig kvalitet, har selv HD og bilde og lyd blir utrolig bra.

 

Er utrolig fornøyd med dette, eneste negative er at det er så sinnsykt mye reklame på amerikansk tv.

 

http://www.nfl.com/gamepass

 

Eneste kampene jeg ser direkte er Patroits sine, da det er laget :thumbup:

Enig i at de ikke lenger kan regnes å komme til superbowl, men har troa på playoffs. Syns Cassel har gjort det bra, han har et utrolig bra lag rundt seg, selv om alt sviktet mot Dolphins. Ble imponert over TD-pass`en til Moss forrige uke, men han har jo vist at han kan hive før, tenker på Cheifs kampen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
Er det noen som vet hvilken kamp de viser på Sport N på søndag(Week 17)?

 

sykt...ifølge epg'en her skal de vise packers vs lions kl sju på viasat sport HD....tviler på at canal+ sport hadde brukt siste runde av premier league til å vise en kamp mellom to lag som allerede er klare for nedrykk...

 

krysser fingrene for at det er epg'en som ikke er oppdatert. Må da være grenser for hvor idiotisk viasat kan være.

Lenke til kommentar
Er det noen som vet hvilken kamp de viser på Sport N på søndag(Week 17)?

 

sykt...ifølge epg'en her skal de vise packers vs lions kl sju på viasat sport HD....tviler på at canal+ sport hadde brukt siste runde av premier league til å vise en kamp mellom to lag som allerede er klare for nedrykk...

 

krysser fingrene for at det er epg'en som ikke er oppdatert. Må da være grenser for hvor idiotisk viasat kan være.

 

For en liten stund siden sto det Patriots - Bills på guiden på viasat.no, men nå er det ingen oversikt i det hele tatt for søndag. Og det står heller ingenting om de kampene som skal sendes i opptak. TV-guiden til SportN har vært helt elendig i det siste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Jævla amatører. Viasat kan brenne et visst sted. Hvorfor ikke vise den på SportN, istedetfor på en kanal 2 % av befolkningen har!?

 

Helt enig..

 

sendte en klage mail til viasat om akkurat dette.. så får vi se hvilket svar jeg får.. hvis flere sender inn klage kan det vær de gir etter og sender kampen direkte også på sport N.

 

Kampen sendes i reprise på sport N, mandag 02.02.09 i 16-tiden... men det får da være grenser... sjarmen med å se super bowl er jo å være oppe på nattestid og se den direkte...blir ikke det samme å se den i reprise senere på dagtid...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...