Gå til innhold

BK: Face of Horror


Anbefalte innlegg

Søsteren min har en tendens til å posere, med varierende resultat. Noen ganger funker det, noen ganger ikke. Dette bildet er en av gangene jeg personlig synes hun fikk til en interessant posering, men fungerer det? Hva burde jeg ha gjort annerledes? Og ikke minst, er det for mørkt? Jeg har prøvd å hente ut så mye informasjon fra ansiktet som mulig, uten at det blir for mye støy, og samtidig holde kjolen så mørk som mulig. Jeg kan poste andre versjoner om ønsket.

 

post-62075-1218142268_thumb.jpg

 

75 mm

1/100

f/4.0

ISO 1600

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det minner litt om heksejakt som var så in før i tiden.

Nok en kjempegod ide som har havnet på historiens skraphaug. Triste saker. Og bildet kan gi slike assosiasjoner, og da blir jeg glad igjen. Jeg liker ikke tonen i bildet. Den virker litt tilfeldig, slik som det blir da du bruker slidesfilm innendørs uten blandingslys. Det blir også litt lite detaljer i høyre del. Jeg kunne tenkt meg mer åpne skyggepartier. Likevel er det artig å se at noen forsøker å arrangere bilder. Fortsett med det. En dag kan det gi et svært godt utslag.

Lenke til kommentar

Bildet er veldig interessant. Så det jo først for to uker siden, vet ikke om jeg har så veldig mye mer å si nå, men kan slenge fra meg en tanke eller to.

 

Det er synd at du måtte bruke Iso 1600. Støy kan jo være den beste venn, eller værste fiende. Har du prøvd sh konvertering? Med litt trikings så er det ikke sikkert at bildet blir så ødelagt om du henter ut litt informasjon da.

 

Gulfarge er noe jeg vanligvis ikke liker, men her passet det. Det ser ikke akkurat ut som om hun storkoser seg på bildet, det ser heller ut som at hun er på flukt fra noe. Gulfargene og den kraftige skyggen på høyre side gir meg, av en eller annen absurd rar grunn, assosiasjoner til flammer. Skulle jeg laget en historie utifra bildet, ville den uten tvil vært forankret i et scenario som omhandler en redd pike på flukt fra en stormende lansby med brennende fakler.

 

Peew. Dette ble langt! Ikke gråt store tårer over manglende svar fra BK. Jeg har aldri helt skjønt opplegget selv, men alle monner drar!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...