Gå til innhold

Party/club dance musikk


Creowks

Anbefalte innlegg

Jeg har nå i dag kommet hjem fra en to ukers lang ferie i Bulgaria - Sunny Beach; min første reise uten foreldre. Flott sted med masse liv og musikk på hvert eneste hjørne.

 

Var selvfølgelig ute hver eneste kveld, på diverse klubber og barer, og har kost meg ekstremt mye med konstant festing. Jeg er en person som er åpen for/glad i all musikk (untatt Death Kill Kill Die Burn in Hell Motherfucker Heil Satan RAAAWWRR-musikk). Etter denne ferien har jeg blitt i skikkelig party humør, og må si jeg liker remixer/party sanger veldig godt; det de spilte av musikk der. Er relativt ny når det kommer til uteliv (ettersom jeg som oftest har vært på hjemmefester), siden jeg enda er ung.

 

Jeg lurer derfor på om folk her kan ramse opp god party-musikk/remixer av sanger som ofte spilles på 'clubs' osv. Vet ikke navnet på mange sanger, og klarer ikke å finne de gode party-versjonene på de jeg vet navnet på.

 

Noen jeg vet navnet på, men kunne likt å få navgitt en god versjon (Navn på DJ/versjonen; fulle navnet) av:

 

-I will survive

 

-West Virginia (Take Me Home; Country Roads)

 

-Life Is Life

 

-Destination Unknown

 

osv.

 

Alt dere klarer å ramse opp av god party-musikk.

 

 

Takk på forhånd.

Endret av Creowks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...