Gå til innhold

Deres mening om Evisu-bukser


Anbefalte innlegg

Evisu kan brukes på feil måte og riktig måte. Grunnen til at Evise ser vanvittig jallah ut er fordi det er mye hip hop ungdoms om kjøper fake ass, sværeEvisu-bukser og har dem langt under rumpa. Folk med littmer urban klesstil som bruker Evisu (strikk rundt anklene) og ikke sagger for mye, ja da kan Evisu ofte se ganke bra ut faktisk. Så lenge det ikke er de modellene med de svære, selvlysende M-ene bakpå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
(strikk rundt anklene)
da kan Evisu ofte se ganke bra ut faktisk

 

 

Ja, for strikk ser jo bra ut.  :ph34r:

Ja, likte det ikke i starten selv, men folk har begynt å skjønne hvilke kombinasjoner (ikke altfor baggy/trange) klær, samt at skovalget har blitt bedre siden Evisu begytne å bli populært. Nå vet ikke hvor gamle Evisu-haterne er her, men det er nå da ett ungdomsfenomen som er godt absorbert av ungdommen selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Den M'en er en måke, slik jeg har skjønt.

Ellers så foreslår jeg at man heller kjøper slimme bukser i stedet for å bruke strikk, eller bare bukser som passer. Strikk rundt buksene er bare et tåpelig fenomen vi ser kun her nord, og det ser ikke ut :) Og nei, du får ikke ny bukse hvis den mister farge. De er laget av rådenim, og det er "meningen" at de skal fade.

Lenke til kommentar
Alle evisu-jeansene jeg har sett er grusomme. Lyser wannabegangster lang vei!

 

(den homme postet var jo ikke så halvgæren, though..)

 

(strikk rundt anklene)
da kan Evisu ofte se ganke bra ut faktisk

 

 

Ja, for strikk ser jo bra ut.  :ph34r:

Første jeg tenkte også.. Fæle, fæle greier!

 

Men nå er det jo ingen på denne delen av forumet som liker noe som er i nærheten av mainstream da...så kommer jo ikke akuratt på som et sjokk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...