Reaper91 Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 (endret) Akkurat fått ett nytt 60 dagers gamecard som jeg registrerte på nettsidene til AoC, men så står de at kontoen min er "Cancelled". Prøver å reaktivere den men de står kun att jeg kan bruke Credid Card, som jeg ikke vil bruke. Trodde de skulle være slik att jeg kunne velge timecard også jeg? Sånn att du slapp og bruke Visa, mastercard etc. Endret 6. august 2008 av Reaper91
Harmony Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 Akkurat fått ett nytt 60 dagers gamecard som jeg registrerte på nettsidene til AoC, men så står de at kontoen min er "Cancelled". Prøver å reaktivere den men de står kun att jeg kan bruke Credid Card, som jeg ikke vil bruke. Trodde de skulle være slik att jeg kunne velge timecard også jeg? Sånn att du slapp og bruke Visa, mastercard etc. Du betaler vell ikke når du oppgir kredittkort informasjon, men bekrefter at du har kredittkort (Altså over 18 år som er ett av kravene for å spille AoC)
Bjonski Skrevet 6. august 2008 Skrevet 6. august 2008 For å bruke gamecard må du trykke på "Use a key to add a prepaid card...."
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå