Gå til innhold

ipod touch spørsmål

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du høyreklikker på sangen i iTunes, velger VIS INFORMASJON og i en fane på vinduet som popper opp står det "BILDE". Der kan du legge til bilder.

det står bare at bilde ikke er tilgjengelig:? hvordan får jeg da et bilde inn der da? :hmm:

• 2 uker senere...
Skrevet
Du høyreklikker på sangen i iTunes, velger VIS INFORMASJON og i en fane på vinduet som popper opp står det "BILDE". Der kan du legge til bilder.

det står bare at bilde ikke er tilgjengelig:? hvordan får jeg da et bilde inn der da? :hmm:

du må kjøpe albumsbildet. Idiotisk

Skrevet

du må kjøpe albumsbildet. Idiotisk

nei det går å gjære det uten albums bildet

Skrevet
Man må jo ikke kjøpe albumbildet i iTunes, det er det dummeste jeg har hørt... Google bildesøk bruker man til albumbilder!

Så flott for deg da. Blanda litt. Man fikk albumsbildet hvis vi kjøpte sangen i Itunes. IKKE SANT!!

Skrevet

iTunes kan fint hente ned albumsgrafikk gratis. Høyre klikk på sangen og velg "Hent albumsgrafikk". Om den da finner noe så legger den det til i filen. Dette kan også gjøres for flere filer samtidig(et album for eks).

Lykke til! :)

Skrevet

For å kunne trykke høyreklikk og last ned albumbildet krever det at man har en iTunes bruker. Ellers er det ikke alltid at iTunes har bildecovere til all verdens musikk, da kommer Google bildesøk og min måte inn i bildet.

• 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Prøver å putte inn mitt spørsmål her jeg...

Må man betale hver gang man skal oppdatere ipod touchen? Så at det kosta 55kr å oppdatere.

Hva får man i så fall på de oppdateringene?

Skrevet
Prøver å putte inn mitt spørsmål her jeg...

Må man betale hver gang man skal oppdatere ipod touchen? Så at det kosta 55kr å oppdatere.

Hva får man i så fall på de oppdateringene?

hvis jeg husker riktig så er den oppdateringen sån at du får appstore og noe anet(som iphone har. bare ikke telefon ;))

det er den eneste som koster penger ;) (er 99,99999% sikker ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...