Gå til innhold

BK: Camp fire


trotjo

Anbefalte innlegg

Et nytt bilde fra vestlandsturen min.

 

Dette er tatt når vi brandt (skrivefeil?) en gammel terasse vi hadde revet. Er kansje ikke et veldig spesielt bilde, men legger det ut likevel.

 

Har alltid hatt en drøm om å kunne få solgt noen av bildene jeg har tatt, men vet selvfølgelig at jeg neppe er god nok enda. Men uansett så vil jeg ha dønn ærlig kritikk på bildene jeg legger ut, så lenge den er saklig. Er dette brukende? Har ikke forandret så mye på det, annet enn litt på farger, men orginalen er temmelig lik.

 

Fyr løs!

 

post-165231-1217972007_thumb.jpg

 

Tileggsspørsmål:

 

Som sagt så har jeg hatt lyst til å begynne å selge bilder. Hva er den beste måten å begynne på? Selge gjennom venner og kjente, eller finnes det andre måter å gjøre det på? Jeg vet at det kan være vanskelig når man ikke har et kjent navn, men ett sted må man jo begynne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøver for tredje gang å svare "backspaceet" :) var litt for sinna for å komme med sakelige komentarer.

 

Bildet blir for livløst for meg,er ikke noe og fokusere på finner ingen "temaer" i brannen din.

 

Selge bilder :hmm: Sitter du lenge nok i sofaen så dumper det vel noen innom en eller annen gang og kjøper bildene dine.

Finnes bare en måte å selge på,ut og være pågående gi deg aldri da mene jeg aldri,om så du må sitte på gata og selge så må du bare gjøre det.

Får du ikke solg så er du ikke pågående nok eller så "snakker" ikke bildene dine til potensielle kjøpere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...