Gå til innhold

The Gathering 2009 Tråden

Hvordan var din opplevelse av årets TG?  

164 stemmer

1. 1. Hvordan var din opplevelse av årets TG?

• Helt ræva
      10
    • Sånn passe
      7
    • Hva? Er TG over?
      25
    • Bra
      18
    • Strålende
      58
    • Beste så langt
      46

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tøft det da! Skulle gjerne sittet der selv, men har med så mange kamerater i år fra utenfor forumet (ja, jeg har faktisk IRL-venner!) så det blir ikke noen rekke i år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser ut til at seatinga er ganske lettvin :) Skal nok gjøre klar en liste før kl. 20 den 5. med mailadressen til de jeg skal seate, så det går effektivt og smooth.

Skrevet

Hva skal du med mailadressen? Jeg gjør det enkelt. Alle som har valgt meg som seater, blir satt i samme område. Vi bytter plasser slik at(nesten) alle blir fornøyde.

Skrevet

Vet det ligger et eller annet sted i tråden her, men gidder ikke lete det frem; når starter seating for folk med mellom 1 og 5 tickets?

Skrevet
Tøft det da! Skulle gjerne sittet der selv, men har med så mange kamerater i år fra utenfor forumet (ja, jeg har faktisk IRL-venner!) så det blir ikke noen rekke i år.

Skrytepave :ninja:

Skrevet

Fordi det er kjipt å sitte så langt bak. Det eneste som lager lyd der er crew-feltet. De har noen ganger med seg fete høytalere.

Skrevet (endret)

Hvor er scenen i forhold til seatmappet? Helt til venstre?

EDIT: Jeg kom til å tenke på en ting. Er det mange som lar det være en ledig plass mellom sin rekke, og naborekka? Kan prøve å illustrere her:

[.] = Allrede reservert

[] = Ledig

[.]

[.]

[.]

[.]

[.]

[]

[.]

[.]

[.]

Blir det ofte seenes sånn ut? Fordi da kan jo utrolig mange grupper bli splittet, siden folk ikke tenker på andre.

Endret av Ajaco
Skrevet

Huff, har vært på hadelands rekka to år på rad, er redd det blir for stor for å bli teipet fast i år, så da kjører vi med HW rekka.. ;)

Så om det er noen utenfor hadeland som setter seg på rekka der: Lykke til!

Skrevet
Hvor er scenen i forhold til seatmappet? Helt til venstre?

EDIT: Jeg kom til å tenke på en ting. Er det mange som lar det være en ledig plass mellom sin rekke, og naborekka? Kan prøve å illustrere her:

[.] = Allrede reservert

[] = Ledig

[.]

[.]

[.]

[.]

[.]

[]

[.]

[.]

[.]

Blir det ofte seenes sånn ut? Fordi da kan jo utrolig mange grupper bli splittet, siden folk ikke tenker på andre.

Har ikke lagt merke til det før.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...