Montolio Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Heisann! Har nylig flyttet til ny leilighet, og etter flytting fikk jeg artifacts i 3D-applikasjoner (hovedsaklig spill). Hadde alt pakket veldig forsiktig så burde ikke ha skjedd noen skader under transport, selv om jeg mistenker det. Artifactsene jeg får ser noenlunde slik ut i alle spill jeg har prøvd: Har prøvd å installere nye/gamlere drivere, samt sjekket at alle kabler sitter riktig. Kjøling er heller ikke noe problem. Specs på PCen: Radeon HD4850 4gb DDR2 minne C2D E6300 Hiper Type-R 580W Samsung Syncmaster 226BW WinVista Home Premium 64-bit. Noen som vet om det er noe jeg kan gjøre for å fikse dette, eller om jeg rett og slett må rive i et nytt skjermkort?
Torsph Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 Hva med PSUen din? Den er jo ikke beryktet for å være veldig dårlig. Jeg hadde den selv om den begynte plutselig å pipe og til slutt sa det poff.. Etter som jeg kan huske så er den veldig strømsvak. Så problemet kan ligge der også.. Prøvd skjermkortet i en annen pc, en kompis eller lignende SÅ finner du fort ut om det er skjermkortet..
Montolio Skrevet 5. august 2008 Forfatter Skrevet 5. august 2008 Har hatt mistanker om den, men tror mest det er minnet på skjermkortet som har fått seg en liten støyt. Romkameraten min får opp PCen sin i dag, så skal prøve kortet mitt i hans PC for å sjekke om det er det.
Dudeson Skrevet 5. august 2008 Skrevet 5. august 2008 (endret) går vel ann og prøve klokke ned skjermkort litt for og se Endret 5. august 2008 av jallanissen
Montolio Skrevet 6. august 2008 Forfatter Skrevet 6. august 2008 går vel ann og prøve klokke ned skjermkort litt for og se Var nok det første jeg gjorde
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå