Crom92 Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 (endret) Hei! Skal kjøpe en bærbar pc til 7-9000kr pc'n skal brukes til spilling men også skole arbeid. Har sett litt på Acer Aspire 5930 og Compal JHL90+ Er disse bra for den bruken? Vist ikke kom gjerne med forslag. Edit: Endret specs på Compal Endret 4. august 2008 av Crom92
vesleengen Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 compal pcen har nyere teknologi, men aceren har blurayleser. personlig hadde jeg tatt compal pcen men vista premium 64bit og lagt ved turbomemory. grunnen til at jeg ville ha valgt denne er pga. den nye centrion2 teknologien som er nyere, raskere og mer energieffektiv
B25S Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 (endret) compal pcen har nyere teknologi, men aceren har blurayleser. personlig hadde jeg tatt compal pcen men vista premium 64bit og lagt ved turbomemory. grunnen til at jeg ville ha valgt denne er pga. den nye centrion2 teknologien som er nyere, raskere og mer energieffektiv Så er det jo slik at det er veldig lite som støtter Vista 64-bit. EDIT: Helt enig med at han skal gå for Compal'en. Endret 4. august 2008 av asbjohor
vesleengen Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 vel er jo sant at en del ting ikke støtter 64bit, tenkte litt for mye på eget ønske så da sier vi premium 32bit
Novis Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 (endret) Aceren har da centrino2 den også, men enig med vesleengen.. Mer specs for penga i compalen! Legger du til et OS og 2gb ekstra ram på compal så kommer de ut med 2 forskjeller til ca samme pris: Acer: dårligere cpu, men bluray Compal: bedre cpu, men ingen bluray Med mindre jeg skulle brukt laptopen som eneste bluray kilde til tvn min, ville jeg ikke vektlagt å ha med bluray! Er jo også snasent at man kan velge 1680x1050 oppløsning for +500,- på compal! Om du ikke bryr deg om bluray eller oppløsning dog, ville jeg helt klart ventet på den nye HP'en Endret 4. august 2008 av Novis
Crom92 Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 Bryr meg ikke om bluray siden jeg allerede har PS3 men høy oppløsning er da alltids ett pluss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå