head_hunter Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Hvordan får jeg koblet til xbox kontrol til pc. Har kjøpt meg Flat out UC Og står på options at jeg kan styre med xbox kontroller.
Ascorius Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Hvordan får jeg koblet til xbox kontrol til pc. Har kjøpt meg Flat out UC Og står på options at jeg kan styre med xbox kontroller. Du kan koble en ikke wireless xbox kontroll i usb inngangen. Tipper du kjøper et mellomledd for de trådløse.
archongamer Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Microsoft Xbox 360 Wireless Adapter Du trenger denne for å få koblet til en trådløs 360 kontroller til pc
head_hunter Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 Microsoft Xbox 360 Wireless Adapter Du trenger denne for å få koblet til en trådløs 360 kontroller til pc den er ikke tråd løs
archongamer Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Om det er orginale kontrollen fra MS skal det bare være å putte den i ledig usb port på pc og la driveren installeres automatisk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå