raWrz Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 er det noen vits i å kjøpe kjølebrett til en bærbar data? jeg har en acer aspire 5930g. og litt en annen ting: hvis jeg kjøper et kjølebrett er det noe lurt og skru opp bakre deksel der cpu gpu minne ligger osv for bedre kjøling? brette som jeg tenker på er av aliminium så kan det skje kortsluttning hvis det rører det?
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Det er vel litt forskjellig, har du store problemer med at pc-en blir for varm eller at du har den liggende i sengen så kanskje det kan hjelpe deg. Vis det bare var for og kjøpe et så ville jeg ikke gjort det men vis du merker at du trenger kanskje flere usb utganger eller kjøling av dataen ville jeg kjøpt det. Vis du åpner opp dekslene og tar de bort vil du få støv inn der og det er ikke bra for komponentene vil ikke tro du vil kortslutte det med mindre du gjør noe helt spessielt for det skal jo ikke ligge inntil pc-en sitt bak deksel pleier og være et mellomrom.
BeFs Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Aluminiumsplaten som dekker komponentene til bærbaren er ofte en del av maskinens kjølesystem i seg selv. Ikke noe problem å ha den borte, men det er greiere å beholde den mener jeg.
raWrz Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 fordi jeg vil kjøpe: har lyst til at datan skal "leve" lenger (leste en plass at over 60 grader så lever cpuen MYE kortere tror det var HW) også synes jeg at der jeg har håndledet blir irriterende varmt..
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Da kjøper du et kjølebrett, vis du faktisk blir irriterende varmt der du har hånda så hadde jeg kjøpt med en gang. Er ingen grunn for at du skal ha varme hender, funker bra på vintern kanskje men. Bare og finne et som passer med pc-en sin størelse og et design du liker da.
raWrz Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 (endret) http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1141201;c:100460 har jeg tenkt på passer perfekt med mål til min data og sånn btw om støv: man får lodotter inn i en bærbar data whatsoeva! Endret 4. august 2008 av Submit
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 sjekk ut disse tilbehør kjølebrett er mange forskjellige så orket ikke linke mot alle beklager for jeg vakke sikker på hva du var ute etter. Disse er billigere enn den du fant derfor jeg hentet de fram.
Kakebakelate Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 (endret) Funker helt okei den kjøleren der, bruker en slik til min IFL 90+ Endret 4. august 2008 av Runarbs
raWrz Skrevet 4. august 2008 Forfatter Skrevet 4. august 2008 (endret) har sett de på komplett men synes zalman er best designet for datan svart osv. men hvet dere om flere "brae" brett som ikke bråker og kjøler bra så si det. og om å åpne datan for bedre kjøling: støvet blåser vell bort go tipper det blir ganske "tett" mellom kjøler og datan og fremdeles zalman sin er finere enn de 3 andre .. Endret 4. august 2008 av Submit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå