Gå til innhold

Diablo 2 i butikker?


Anbefalte innlegg

Har plutselig fått lyst til å kjøpe meg diablo 2, ettersom det har vært mye prat rundt D3 skjekket jeg ut forgjengerne, og det ser lovende ut :)

men problemet er: det ser ikke ut som jeg finner det i "fysiske" butikker... kan ikke kjøpe fra nettbutikk fordi jeg er bare et barn uten kort :blush:

 

noen som vet hvor jeg kan finne det? nettbutikker selger det for rundt 99kr, så jeg tenker at jeg ikke vil betale mye mer enn det.

 

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg mener de selger en sånn best seller serie, med eldre, populære spill som WC3, Diablo 2 osv på elkjøp? stemmer ikke det? ellers fins det vel nettbutikker som ikke krever at kjøperen er over 18 :thumbup:

 

EDIT: Lord of Destruction er en expansion ja :)

Endret av IronMartin
Lenke til kommentar
jeg mener de selger en sånn best seller serie, med eldre, populære spill som WC3, Diablo 2 osv på elkjøp? stemmer ikke det? ellers fins det vel nettbutikker som ikke krever at kjøperen er over 18 :thumbup:

 

EDIT: Lord of Destruction er en expansion ja :)

 

har skjekket elkjøp, men de har ikke D2 på lager... bare i nettbutikken, men problemet er vel ikke at jeg er for ung :O har jo ikke noen måte å betale på utenom i cash... men det går vel ikke med nettbutikker?

Lenke til kommentar

Jah, det er dritbillig i alle spillbutikker stort sett. Har sett D2+LOD på Gamestop, Elkjøp, Platekompaniet, Free record shop, spaceworld, alle til under 100 kroner pr spill.

 

Men nå kan de jo kjøpes og lastes ned direkte fra Blizzard.com også. Da slipper du ekstra gebyrer + masse plastikk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...