Applebee Skrevet 8. august 2008 Skrevet 8. august 2008 Ja, farger skader ikke, så lenge de bruker fargene til rett tid. Savner de gammle spillene (Super-mario, Zelda osv), av en grunn; Sterke Farger! Ikke Grått og trist nesten uansett hvor du er. F.eks, GTA IV kunne ha hatt en litt mer "Fargerik" verden (nå sier ikke jeg at det ikke er mye fargevariasjon, men at fargene gjerne kunne ha vært litt kraftigere, men nå går jeg vel egentlig litt OT ) Men fargene fyrer gjerne opp spill litt, men jeg får litt den følelsen av at de som lager spillet tenkte "Dette var grått og trist, la oss putte inn litt urealistiske fargekombinasjoner" (Noe i den duren), i stedet for å sprite opp de fargene som allerede er! Se f.eks fargeforskjellene fra GTA IV, til supermario. Det eneste brae med fargene fra GTA IV er at de er litt variert (Ikke samme farge overallt, på samme ting), men Supermario sine farger er jo mye klarere. Nå er dog ikke GTA IV mye urealistiske farge-kombinasjoner i, men de kunne nok tjent litt på å lage litt klarere farger) For min del, er som sagt, det realistiske med på å gjøre spillet gøy, spill er rett og slett ikke morsome og spille hvis det er en masse unødvendige fargekombinasjoner som ikke passer. Man Kan gjøre noe med de manglende fargene i spill, som f.eks i Hancock! Da Hancock (Merkelig navn btw) flyver, kommer det litt "Røyksky" etter han, noe som ikke er urealistisk at det kommer (og jada, å fly slikt er urealistisk, men det var ikke poenget), så istedefor å ha masse farger når du blir sparket, eller sparker noen, så kunne det f.eks komme et tegn på at foten bevegde seg fort (Noe ala litt røyk etter foten, sånn som når et fly bryter lydmuren) F.eks samme effect som idenne filmen (se fra 2:00 til 2:05) Litt urealistisk ja, men ikke så urealistisk som at det sprenges ut farger når noen blir sparket... Åsså kan man jo alltids bruke lyd?
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Spill som er lagd for å være realistiske der passer ikke den bling-bling faktoren inn. Spill som inneholder magi trenger heller ikke å ha så veldig masse lysende og blinkende effekter, en fireball er en fireball og ikke en svær blinkende kule, men bare en ild av flammer som skyter ut av fingertuppene fra magikeren.
Wubble Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Vet dette blir veldig off-topic, men hva i all verden slags angrep gjør du på det første bildet? Spiller Sigfried selv, men har aldri sett det før. On-T: Selv synest jeg ikke det var noe galt med det nye Soul Calibur spillet. Bare kult med litt special effects, det liker jeg på alle spill..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå