Gå til innhold

Svunnet Spillminne :;(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg leter etter et eldgammalt spill jeg var hekta på som liten. Det er et 3d racingspill, hvor du har 2 kjøretøy å velge mellom for hver type terreng. Du deltar over hele kloden, og kan også kjøre på månen og mars. Kjøretøy i vann: Sumpbåt og gummibåt/m påhengsmotor. Kjøretøy på månen/mars: flygende jet-ting og månebil med 6 hjul. Banevalget har planeten du deltar på i bakgrunnen. Det er ingen storyline i spillet, så det er mer en slags arcade-type racing.

Jeg er ikke sikker, men ordet "Redneck-ettellerannet" suser rundt i hodet mitt. Google har ikke gitt resultater. Alt som dukker opp er et senere og mer realistisk type kjørespill; Rednack Racing.

Jeg har hatt lyst på å finne det i flere år nå, men sliter fremdeles. Finnes det noen som har, evt. spillt spillet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Bilder for "Big Red Racing"

"One of the few games that really provide the most bang for your buck, Big Red Racing delivers furious arcade racing on 24 tracks, each with 2 vehicles to choose from-- for a total of 48 vehicles that range from a jeep to inflatable boat and a helicopter. The courses themselves are also nicely varied, with excellent SVGA detail-- you'll race on the red track of Mars and get wet in the US water race. Awkward controls and none-too-bright computer opponents mar this otherwise great game. It may not be realistic, but it's a helluva fun in multiplayer modes."

Høres ut som dette er vinneren ja, husker det jeg også. Det var tider det :)

Endret av Atomics
Skrevet (endret)

JAAAAA!! *Ekstase*

Hadde vertfall "Red" delen av navnet i orden :) :) :) :) :)

EDIT: Og abandonware hadde det også :D

Endret av Zhyl0
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...