MadRos Skrevet 2. august 2008 Skrevet 2. august 2008 (endret) hei, tenkte å spille litt cs idag, har ikke spilt på lenge nå. men klarte ikke å logge meg inn. Derfor gikk jeg på steampowered, prøvde å finne frem passordet med min registrert email. der sier de at min email ikke er registrert der/ eller at ingen acount fins ved det brukernavnet.. hva slags tull er dette? er 100% prosent sikker på min brukernavn og registrert email, siden jeg har gamle epost som jeg har mottat fra dem.. Endret 2. august 2008 av hproslan
Skjelvgråt Skrevet 4. august 2008 Skrevet 4. august 2008 Hadde forresten samme problem som deg nesten, jeg fikk beskjed om at kontoen var disabla. Så jeg sendte mail til steam og fikk svar innen et par timer. Høfligere og hjelpsommere folk skal du lete lenge etter, iallefall den fyren som svarte på mailen min var kjempehølig å hjelpsom.
iSimen Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Hadde forresten samme problem som deg nesten, jeg fikk beskjed om at kontoen var disabla. Så jeg sendte mail til steam og fikk svar innen et par timer. Høfligere og hjelpsommere folk skal du lete lenge etter, iallefall den fyren som svarte på mailen min var kjempehølig å hjelpsom. Men ble den gjenopprettet? Det kan jo være en glitch i systemet, det har vissnok skjedd med en del folk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå