Tommelom Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 (endret) Da jeg brukte IExplorer og scrollet ned på en side, trykket på en link og så hoppet tilbake til den siden igjen, så befant jeg med fremdeles nede på den siden hvor linken var (håper noen skjønte en tøddel av det der). I FF derimot, når jeg hopper tilbake til forrige side så havner jeg alltid øvert på siden og må scrolle meg ned dit jeg holdt på. Dette er ganske irriterende. Er det noen måte å fikse dette på? Endret 17. mars 2009 av Tommelom
Ethernet Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Jeg har ikke noe problem med dette? Bare la siden laste ferdig?
Tommelom Skrevet 17. mars 2009 Forfatter Skrevet 17. mars 2009 Gammel post, men jeg har fremdeles samme problem. Det funker på noen sider, mens andre ikke. Jeg mistenker at Noscript kan ha noe av skylden da det virket som om noen sider (Itavisen) funket da jeg slo Noscript av. Prøvde det igjen idag, men Itavisen hopper allitd tilbake til toppen nå. Men jeg har opplevd at Noscript har køddet til sider selv om jeg har slått det av og måtte faktisk avinstallere det for å få det til å funke. Lastet nylig ned Opera og det var en drøm å navigere med i forhold. Langt kjappere og sidene holder seg der de skal når jeg hopper tilbake. Og jeg lar dem laste ferdig. For det hender at en side starter på toppen, men spretter ned til der jeg holdt på når lastingen er ferdig. Dette er også irriterende da det betyr unødvendig venting. Er det java som gir denne minnefunksjonen eller er det en innebygd funksjon i webleserne? Noen andre med dette problemet? Opera er bra, men jeg foretrekker den modulære oppbyggningen av FF og konfigurering av sikkerhet var jo håpløs i Opera. Neste versjon av FF skal jo også bli betydlig raskere.
Skagen Skrevet 17. mars 2009 Skrevet 17. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå