Gå til innhold

Leter etter et gammelt(!) bil spill

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Husker jeg spilte et spill for en god del år sia, det er sikkert 6-7 år sia +/- og spilte det fra diskett :p

Det var et bil spill, der man starta med å kjøpe en bil som sto i avisa, også kjøpe deler til den, motor etc. også kjørte man om kapp med andre biler og kunne vinne enten penger eller biler og tape :p

Fikk plutselig lyst til å prøve det igjen, men husker ikke hva det heter, trur det var rs elns, men husker ikke.

Vis det er noen her som vet hvem spill jeg snakker om, eller et som høres ut som det, så skrik ut :p

Endret av Christoffer99
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde gå fint, Street Rod 1 og 2 er vel også så gamle at det er lovlig og laste de ned om jeg ikke tar så alt for feil, dosbox er et utrolig fint program og også en nødvendighet for å spille Street Rod i Xp.

Angående SR3 så har det vært ute lenge, siden 2003 ifølge oppstartskjermen på Alphaen, men prosjektet har vært omtrent dødt og nylig blitt gjenopplivet ifølge karen som skrev siste nyhet på hjemmesiden, så det var vel bare det at prosjektet ble startet på nytt for en uke siden du mente.

Personlig synes jeg Street Rod 3 var utrolig blekt i forhold til en og to, men det er kanskje bare meg.

Gjest Slettet-NIoHlfL
Skrevet (endret)

Siden slike spørsmål som dette er forholdvis vanlig, har vi en større tråd som brukes for dem som leter etter navnet på spill fra glemte tider. Vi foretrekker at dere bruker den tråden i stedet.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...