Softshake Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Jeg er på jakt etter underholdene capture the flag spill til PC ala Halo. Må støtte online spilling samt lan, og må være en del spillere (online altså) Har hatt det nesten evig gøy med Halo for pc, men nå synes jeg det begynner å bli svært få som spiller det i forhold til hva som var. Møter i hovedsak på klaner syns jeg. Setter ingen sterke krav til grafikk og hvor gammelt det er og slikt så lenge det er underholdene. (Halo hadde mange fine baner, pluss fete kjøretøy og andre transportmetoder) Ekstra pluss om spillet støtter mikrofonchatting ingame. takker på forhånd for svar (er det forresten noen som vet om det har vært arrangert urban capture the flag i Norge?) Endret 1. august 2008 av Softshake Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 "a.k.a. Halo"?? a.k.a. betyr also known as. Lenke til kommentar
Softshake Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) "a.k.a. Halo"?? a.k.a. betyr also known as. ops.. var nok litt for rask der ja. rettet til "ala" Endret 1. august 2008 av Softshake Lenke til kommentar
Smurfn Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Tribes hadde det evig gøy med det, vet ikke hvor mange som spiller det nå da Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 battlefield 1942 hadde ganske moro CTF. mulig det var med en eller annen mod Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Unreal Tournament. Har bare spilt versjonen fra 1999, men de andre i serien er sikkert også ganske bra. Lenke til kommentar
wiak Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Team Fortress 2 http://www.steampowered.com/v/index.php?ar...d=440&cc=NO har CFT modus (aka capture the intelligence) Lenke til kommentar
Chiraen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Enig med Unreal Tournament Men ingen slår Quake 3 Du kan jo også prøve jk2 som er min personlige favoritt Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Hvis det er kun CTF du skal ha kan du satse på Unreal Tournament 3 eller eventuelt Quake 4. Men hvis du liker litt mer innhold for pengene anbefaler jeg sterkt Unreal Tournament 2004. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Quake live som er gratis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå