Gå til innhold

[AoC]Hvordan skaffer dere penger på aoc fort?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hesten koster nå 75 sølv og treninga 25 sølv.. Ikke en dritt med andre ord :p

 

Ser ut som dem har fiksa drop raten på diverse ting som bl.a hyene kjøtt. Før fikk du 3-4 gull pr stk og i går fikk jeg 7 stykk ved og drepe 5 hyener.. De er ikke verdt en dritt lenger. Patchen som var i går altså..

 

På så lav lvl så farm etter rough leather og silke. Det får du solgt med en gang. Jeg har selv kjøpr 100 silke for 10 gull :) Det som er at på høyere lv vil du ikke finne dette lenger omtrent. Dropraten faller drastisk på sånne tier 1,2,3 ting når du bikker lvl 60-70.

 

Ellers så har jeg farma mye med gruppe i keshatta. Der dropper det mye flawless gems du kan gjøre god profitt på. Jeg har hatt godt over 100gull tilsammen etter farming i keshatta. Jeg solgte en Poised cachabon jade gem for 15 gull her om dagen så det er mye penger i de gemsa. Du finner bedre gems/cuts enn det der også..

 

Ellers så farm iron, yew, duskmetall, electrum, gold. Dette trenger man for og bygge tier 2 by og det går som hakka møkk. Du får 2-3 gull pr stack med sånt. Sølv, cobber og bomull får du så lite for så ikke farm det.

 

Skal tøre og påstå at hvis du farmer riktige ting i 2 timer sitter du igjen med nok penger til 10 hester. Selvom du bare er lvl 30. Har selv en lvl 28 kar som har litt over 20 gull. Jeg har bare farma litt i ny og ne og solgt det til grisepris hos traderen.

Lenke til kommentar

Vet ikke om funcom har fikset det eller om det fortsatt er mulig, men en annen ting som har vært svært effektivt er å grinde epic mode bosser i haunted forrest (som ligger i field of the dead) alene.

Du må riktig nok være ganske høy level for å klare dette, men man kan lett tjene rundt 5g på noen få minutter. Det som er dumt er at den plassen overcampet med folk hele tiden, så hvis man skal klare å få tatt noen bosser må man neste gjøre det midt på natten når der er litt mindre folk. :)

Lenke til kommentar

Ehm, bossene og mobsa i The Haunted Forrest er gjort om til soloquester nå. Så det er ikke noen elite mobs der lengere. Men nå har ikke jeg prøvd ut det i epic mode da :S Spiller aldri i epic mode omtrent :S

 

Men jeg skjønner ikke hvorfor folk klager over at dem har lite penger i spillet, hva er det dem egentlig skal bruke pengene sine på i spillet? Har selv brukt meget minimalt med penger i spillet, ting som armor og våpen kjøper jeg ikke siden det er sånt jeg finner ellr får i gaver etter quester. Og ikke kjøper jeg poitions heller, siden det også er ting jeg plukker opp fra mobs osv.. Og jeg er nå da lvl 71(snart 72) og har vel rundt 7 gull og jeg ser ikke noe hastverk til og skulle farme etter mere gull, siden jeg egentlig ikke trenger det akkurat nå.

Lenke til kommentar
Ehm, bossene og mobsa i The Haunted Forrest er gjort om til soloquester nå. Så det er ikke noen elite mobs der lengere. Men nå har ikke jeg prøvd ut det i epic mode da :S Spiller aldri i epic mode omtrent :S

 

Man tar jo selvfølgelig bossene i epic mode. :p Vet ikke om de noen gang har vært elite i normal mode? Ellers så bruker man penger på guild city, resources (som man ikke gidder å farme selv), items, gems, potions osv.

Lenke til kommentar
Hvor er de som selger hestene?

Jeg har hvertfall sett en i kemi.

Nå har jeg klart å skaffa meg 35 s.

Resurser er det jeg tjener mest på, også får jeg prøve å skaffe meg noe gem i epic mode.

Men faen å sykt mye vanskeligere i epic mode enn normal!

Lenke til kommentar

Heste selgere er i vær av de store byene. Old tarantia,khemi, conarch village.

Jeg hadde penger til min mount på level 40, da den kosta 3gull. dette fikk jeg ved å drepe level 20-22 krokodiller i khopshief province. disse dropper også rough leather. som selger fra 1-3sølv pr stk.

Rough leather er et must for å få penger i lavere level værtfall.

Lenke til kommentar
Heste selgere er i vær av de store byene. Old tarantia,khemi, conarch village.

Jeg hadde penger til min mount på level 40, da den kosta 3gull. dette fikk jeg ved å drepe level 20-22 krokodiller i khopshief province. disse dropper også rough leather. som selger fra 1-3sølv pr stk.

Rough leather er et must for å få penger i lavere level værtfall.

Er det bare krokodillene som dropper rough leather? Var du i epic eller normal mode?

Lenke til kommentar

Men det kan godt være at det er forskjellig droprate. jeg farmet de krokodillene værtfall på lavere level. for noen steder med andre animals var det så lett å dra på seg altfor mange om slengen. krokodillene står med litt avstand til hverandre, så det var lettere å ungå aggro, i forhold til en flokk med ulver der det kunne stå 7stk intill hverandre.

På høyere level er jo ikke dette noe problem, å er du en class med aoe spells lønner det seg kanskje å drepe feks ulver som står tettere sammen.

Lenke til kommentar
Hvor er det best å høste ressurser som man tjener mest penger på?

 

BTW jeg er også fra skien Manidress :p

 

BTW det er bra :)

 

Jeg høster/sanker ressurser i wild lands, noen ganger så er det ikke så mange som er der så jeg får nesten alt for meg selv og da løper jeg fram og tilbake hele tia. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...