[email protected] Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Jepp, jeg laget en post om hvor mye jeg hatet Techno, og tror du ikke jeg fikk permban... Jaja, folka som klikka fullstendig, og mente jeg var pakk og bare drit, de er fortsatt inne... HØRTE JEG OPPRØR?
Reached Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 welcumz to ze internetz ingen regler her nei, det er jo det som er så morsomt med internett xD
Fruktkake Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Du bør heller linke til den herifra. En sak har alltid to sider.
DanielvanSand Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Hvem bryr seg om hvor mye du hater en sjanger du egentlig ikke vet hva er? (Skal ikke gå inn i detaljer, men er 100% sikker på at det ikke er techno du sikter til)
Bearar Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Syns du fortjente det. Du snakka jo bare piss uansett. Dessuten fortsatte du lage tråder etter de gang på gang ble stengt. Du har laga 2x av denne tråden: http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...howtopic=173078 Og denne nå sist: http://www.mopedportalen.com/forum/index.p...howtopic=173091
DanielvanSand Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Lenken som du brukte er gått ut på dato eller ødelagt.
Bearar Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Må visst være registrert for å være i det forumet. Isåfall:
DanielvanSand Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Fact: Basshunter produserer ikke techno, selv om han er en liten klump med bæsj.
JohndoeMAKT Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Ikke bare er din definisjon av techno ganske feil, men også den av ytringsfrihet. Ytringsfrihet har ingenting med at man kan si hva som helst hvor som helst. Les gjerne reglene for musikkforumet her på diskusjon.no hvor reglene sikkert er enda strengere og mer begrensende enn andre forum: https://www.diskusjon.no/index.php?act=SR&f=200
Reached Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 nå skjønner jeg plutselig hvorfor du ble permbanna, du kunne kanskje vært litt mer alvorlig enn å skrike ut at det er drit helt uten en grunn til det.
Pasient Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Du fortjente den bannen. Uten tvil. Slutt med sytinga og begynn å oppfør deg ordentlig på forum.
Alinoe Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 De fleste forumer er privateid og drevet, og de kan derfor nekte deg å si akkurat hva de vil.
[email protected] Skrevet 1. august 2008 Forfatter Skrevet 1. august 2008 (endret) Du fortjente den bannen. Uten tvil. Slutt med sytinga og begynn å oppfør deg ordentlig på forum. Why so serious? Hvorfor skal alltid forum være så inn i gamperævva seriøse? Folk later som de er proffesorer når de skriver Men ja, jeg ba om permban, jeg ville teste grenser! Og her fikk jeg også akkurat de reaksjonene jeg regna med. Noen av dere begynner faktisk å diskutere hva techno egentlig er! Endret 1. august 2008 av Maggis
Raines Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Du fortjente den bannen. Uten tvil. Slutt med sytinga og begynn å oppfør deg ordentlig på forum. Why so serious? Hvorfor skal alltid forum være så inn i gamperævva seriøse? Folk later som de er proffesorer når de skriver Men ja, jeg ba om permban, jeg ville teste grenser! Og her fikk jeg også akkurat de reaksjonene jeg regna med. Noen av dere begynner faktisk å diskutere hva techno egentlig er! "Why so serious? Hvorfor skal alltid forum være så inn i gamperævva seriøse?" fordi det ville blitt veldig kjedelig å bare lese useriøse poster som ikke har noen mening i hele tatt.
WarpX Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Ytringsfrihet har ingenting med at man kan si hva som helst hvor som helst. Javel ja. Da må det være en grense. Andre mennesker setter denne grensen. Ergo har man ikke frihet.
JohndoeMAKT Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 Ytringsfrihet gjelder frihet til å ytre ( nesten ) hva man vil uten å bli begrenset av myndighetene. Disse forumene er privateide og står derfor fritt til å begrense ytringsretten så mye de vil.
WarpX Skrevet 1. august 2008 Skrevet 1. august 2008 (endret) Nesten = ikke frihet. Jaja vi kan jo krangle om dette til vi dauer Greit nok med privateide forum. Det er bare det at de kan ha store brukermasser, dermed er det ikke så lett å bare dra derfra om man ikke liker de lovene og reglene. Endret 1. august 2008 av WarpX
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå