bkf_94 Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 heisann Jeg kjøpte CoH: OF på onsdag og installerte det med en gang da fikk jeg en melding om at det var funnet Company of eroes på dataen og jeg ble spurt om jeg ville avinstallere det eller slå spillene sammen, da svarte jeg at jeg ville slå de sammen (slik at jeg kunne spille i ''Invasion of Normandy'' campaignen som Brite men når installasjon var ferdig fikk jeg meldingen: Installation failed The Instalelr was interrupted before Company of heroes Opposing Fronts could be completely installed. An error occured while creating the registry key ''HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\CurrentVersion\GameUX''. The parent key may not exist, or the current user may not have permission to create keys below that key. If you cannot resolve this problem contact THQ Technical support (Error code 10041:0000005 (RegCreateKeyExW Returned 00000005: Ingen tilgang.)) Your system has not been modified. To complete installation at another time, please run setup again. PS: Har hatt litt problemer Microsoft C++, vet ikke om det har noe emd saken å gjøre Trenger hjelp!!! takker på forhånd
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 9. august 2008 Skrevet 9. august 2008 Bruk CCleaner til å sjekke registere for feil, CCleaner reparer også registeret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå