Gå til innhold

EPG på Dreambox


Anbefalte innlegg

Når jeg trykker på den røde knappen for EPG. Så får jeg bare opp Det programmet som går på kanalen og neste..

 

Hvordan får jeg opp listen for hele kvelden og helst neste morgen også ?

 

(bruker gemini image)

 

ett screenshot :

 

screenshotEPG.jpg

Endret av VF-racing
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når jeg trykker på den røde knappen for EPG. Så får jeg bare opp Det programmet som går på kanalen og neste..

 

Hvordan får jeg opp listen for hele kvelden og helst neste morgen også ?

 

(bruker gemini image)

 

ett screenshot :

 

screenshotEPG.jpg

 

Gå på discovery sience så får du full EPG etterpå

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Hvordan få utvidet EPG til flere dager?

 

jeg har prøvd MV 3.5.3 plugin men den funker kleint. Den klager på at systemklokka er feil selv om den er dønn korrekt. (tidsone,dato og tid). Prøvde også den nyeste MV 3.5.4 men den funket heller dårlig.

 

så finnes det en BRA EPG plugin til Dreambox, eller finnes det et bra software man kan bruke via datamaskinen? Utvidet EPG skal kun brukes for at jeg skal gjøre opptak og da holder ikke 2 timer frem i tid....

 

gjelder DM500 og Gemini..

Lenke til kommentar
Hvordan få utvidet EPG til flere dager?

 

jeg har prøvd MV 3.5.3 plugin men den funker kleint. Den klager på at systemklokka er feil selv om den er dønn korrekt. (tidsone,dato og tid). Prøvde også den nyeste MV 3.5.4 men den funket heller dårlig.

 

så finnes det en BRA EPG plugin til Dreambox, eller finnes det et bra software man kan bruke via datamaskinen? Utvidet EPG skal kun brukes for at jeg skal gjøre opptak og da holder ikke 2 timer frem i tid....

 

gjelder DM500 og Gemini..

Still inn slik at Dreamboxen zapper innom Discovery Sience en gang i døgnet. Så får du oppdatert EPG hele tiden.

 

Har du Enigma2 ? eller Enigma ?

 

Har du enigma2, har du mulighet til AutoEPG. som tar opp feks Simpsons når det går.. Uansett om det er flyttet pga VM i innendørslommetennins..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...