Gå til innhold

Piranha Bytes teller ned (PC)


Anbefalte innlegg

At det er lagt opp for modifisering er sjølvsagt ein pluss, og det skal Bethesda ha ros for. Men eg meiner utviklarane bør treffe sånn nokonlunde med den grunnleggjande speldesignen, og der synest eg dei feila med Oblivion. Ein bør ikkje måtte laste ned 30 brukarlagde modifikasjonar for at det skal bli eit skikkeleg rollespel. Modifikasjonar bør først og fremst bidra til å utvide levetida til eit spel. Å sørge for at hovudinnhaldet og spelmekanismene fungerar, er utviklaren sin jobb.

 

 

Mindre enn fem timar igjen no! :D

 

Kay

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Testet Gothic 3 igjen med Community Patchen, og det var litt bedre. De verste problemene er der forsatt.

 

Knockdown "buggen" er der enda. Et dyr eller noe angreper deg, du blir slått overende også forsetter den å denge til deg og du har ikke mulighet å reise deg opp. Du er død.

 

Alle mobs forsatt hopper bak når du angreper. ALLE, inkludert dyr, mennesker, monsker hopper bakover for å unngå slagene dine. De stopper ikke for de treffer en veg. Helt idiotisk, gjør ting svært stressende.

Lenke til kommentar
Knockdown "buggen" er der enda. Et dyr eller noe angreper deg, du blir slått overende også forsetter den å denge til deg og du har ikke mulighet å reise deg opp. Du er død.

Det er ingen bug, eg var aldri einig med sytinga om det her. Greit nok at effekten var overdriven, men ville dyr er farlege i nærkamp, og eg synest det er heilt greit at ein bruker boge når ein går på jakt. I tillegg er spelet allereie altfor lett, so eg synast det er kjekt at nokon ting fortsatt kan vere litt småfarlege. Om det var opp til meg, hadde dei kanskje tona det ned litt, men so gjort dyr farlegare ved å gjere dei i stand til å springe raskare enn helten.

 

AI-en er ikkje mykje å skryte av (altfor lett å utnytte), men kvifor er det so gale at folk hoppar bakover? Gjer ikkje det det vanskelegare å treffe dei?

 

Kay

Lenke til kommentar

Greit nok at jeg blir slåttned, men det er idiotisk at det er ikke noe måte å komme seg unna når du er i den situasjonen.

 

Problemet med at de hopper bakover er at de stopper ikke. Du kan svinge med våpenet i det uendelig og de hopper bakover hele veien. Jeg testet dette og klarte å krysse hele veien fra start byen til han jegerens hytte (jeg gadd ikke mer).

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Greit nok at jeg blir slåttned, men det er idiotisk at det er ikke noe måte å komme seg unna når du er i den situasjonen.

 

Problemet med at de hopper bakover er at de stopper ikke. Du kan svinge med våpenet i det uendelig og de hopper bakover hele veien. Jeg testet dette og klarte å krysse hele veien fra start byen til han jegerens hytte (jeg gadd ikke mer).

 

Tull og tøys. Du avslører deg selv og hvor dårlig du er i spillet. Det er lett å angripe tilbake når du blir angrepet av ett villdyr. Når det gjelder at villdyrene hopper tilbake når du angriper så stemmer det, men dette handler om timing, å angripe akkurat når fienden skal til å angripe deg. Huff, du kan umulig ha spilt særlig mye uten å ha funnet ut av dette. Selvfølgelig ser jeg også at forbedringer kunne vært gjort, og at ting kunne blitt gjort mer naturlig med kampsystemet. Personlig syntes jeg spillet kunne hatt mye mer aggressive fiender, både raskere og sterkere, med langt flere variasjoner i måten fienden viker unna slag.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...