Gå til innhold

Erfaringstråd for Canon 300mm f/2.8L IS USM


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde du visste såpass om objektiv etterhvert, at er dette et objektiv som du vurderer (brennvidden er den du vil ha) og har penger til - så er dette så sikkert kjøp som det overhode er mulig å få det ;)

Et at de beste objektivene som har rullet ut av Canons samlebånd noen sinne. Ikke en damn ting å lure på!

 

En annen ting, erfaringstråd med dette på Akam, er vel som erfaringstråd med Bugatti Veyron på et gjennomsnitts bilforum...

Lenke til kommentar

Selvsagt er objektivet bra - det er langt mer enn bra - det er rett og slett fantastisk godt.

 

Men, det er dyrt, tungt og direkte slitsomt å ha med seg. Personlig ville jeg ikke i mine villeste feberfantasier brukt så mye penger på et objektiv som er så upraktisk å slepe med seg som det der, uansett hvor godt det er. Gissan og jeg har imidlertid temmelig ulike behov på fotofronten, så your mileage may vary.

 

Pris i Norge ser forresten ut til å ligge på ca 35000,- og oppover. Lovlig importert fra USA kommer samme objektiv på noe rundt 27000,- ink mva og frakt, altså 8000,- billigere enn i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...