Gå til innhold

^ < v leken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^ nope. venter på at broren min skal komme ned fra toalettet, og så insisterer sikkert mamma på at vi må gå rundt treet før vi begynner. (kleint, men på en morsom måte litt gøy å se fem voksne mennesker gå rundt treet.)

< hører mamma skur på O helga natt dette øyeblikk. Har det sinnsykt bra nå.

v synes det er vanskelig å late som om h*n blir glad for gavene

 

Edit: svarte egentlig på spørsmålet til kong_kake.

Endret av Kristiiin
Lenke til kommentar

^ Mykpakkene måtte nok se seg slått av cdene og dvdene i år. Så jeg fikk uheldigvis ikke muligheter til å reflektere falskt ovenfor entusiasmen pakkenes konsistens sådde i meg.

< Skal ønske Julens stille lys velkommen ved å rulle meg en rev, og spise kalosjer til frokost.

v Tror at det ikke defineres som voldtekt hvis man roper "Overraskelse!" i gjerningsøyeblikket.

Lenke til kommentar

^ fant nettopp ut at h*n hadde skrevet sitt inlegg nr. 555.

< Sitter å hører på riverdancemusikk, kjeder meg og er fortsatt irritert over et dårlig spill på 123spill.no, som egentlig så helt passe ut men som var langt ifra det. Kjøttinnhold i dagens føde: 3 stk fårepølse, 1 stk kokt skinke. Er forresten også flau over meg selv, fordi jeg fikk jern/hjerne-teppe ( :dontgetit: ) og måtte google hvordan man skrev skinke. Hmmm.. var det kinke? kjinke? faen...

v Hadde egentlig kommet til å ha skrivefeil i noe av det h@n skriver, men passer nå ekstra godt på å skrive riktig.

 

Søørn å, nå må jeg finne på noe nytt fordi jeg ble forbikjørt.

Endret av siggii
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...