Gå til innhold

BK: Norgesflagg på kveldshimmelen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Busken nede til høyre burde du ha oppdaget selv. Du er ny, men du har åpenbart fått med deg at en solnedgang alene ikke er nok. Du har i alle fall plassert et motiv inn i solnedgangen din. Likevel er det ikke nok, for motivet er nok litt for pinglete til å stå ut mot den dominerende bakgrunnen.

 

Du er velkommen tilbake med et nytt forsøk. Jeg håper ikke du oppfattet dette som en total slakt, for jeg berømmer ditt forsøk på å plassere noe inn i bildet ditt. Men jeg tror ikke jeg vil anbefale deg å jobbe med motivet slik at det blir perfekt. Finn heller noe annet enn utslitte solnedganger. Alle starter med en solnedgang, nå er du ferdig med din ;)

Lenke til kommentar

Dette blir pirk, men du kunne ha retta opp flaggstanga slik at den var i lodd.

 

Ellers så avhenger svaret på spørsmålet ditt av hva du ønsker å oppnå med bildet.

 

Men ut fra sånn som jeg oppfatter bildet og tittelen, så kunne ddet vært greit om vimpelen var litt lysere, sånn at vi lettere oppfatta at den har de norske fargene.

Lenke til kommentar
Noe jeg kunne gjort bedre? :)

 

Jeg ville valgt en bedre solnedgang.

 

Naturen har mye bedre solnedganger å by på enn denne! Men når først himmelen er så kjedelig som denne (noen dvaske skyer uten spesiellt interessante farger eller kontraster) så burde du iallefall hatt med solen nedenfor! Hvorfor kuttet du den vekk?

 

Og så burde du kanskje valgt om flagget skal være fullstendig i siluett eller om fargene i flagget skulle vært mer synlig.

 

Jeg får også en klaustrofobisk følelse av dette bildet. Jeg liker mine solnedganger brede og MED landskap!

 

Ellers enig i de andre kommentarene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...