hullfc92 Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 (endret) Da har det seg sånn at jeg sitter stuck mellom en vegg og en sofa i et temple. Har prøvd å gjøre masse, men kommer ikke ut. Hva bør jeg gjøre nå? Endret 29. juli 2008 av hullfc92
Hestvik Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 (endret) Da har det seg sånn at jeg sitter stuck mellom en vegg og en sofa i et temple. Har prøvd å gjøre masse, men kommer ikke ut. Hva bør jeg gjøre nå? Path of Asura eller skriv /stuck i chatten Endret 29. juli 2008 av canavasman
Mekker`n Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Heh ja gjorde det samme i går. Skriv /stuck eller /petition og be om hjelp. Det kom en sånn Gamemaster og hjalp meg.. Hahahaha.. Han var svær ass! Lvl 100 og greier i den gull-gud drakta :!: Uberkult..
hullfc92 Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Skrevet 29. juli 2008 (endret) Ja, jeg fikk ordna det nå ;P Men ett spm: Hvordan skifter man server man spiller på siden jeg har lav latency på den server jeg spiller på Endret 29. juli 2008 av hullfc92
Kharan Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Da må du lage en ny karakter på serveren du ønsker å spille på. Vet ikke om karakteroverføring fra en server til en annen vil bli implementert i nær fremtid.
hullfc92 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Skrevet 30. juli 2008 (endret) Da må du lage en ny karakter på serveren du ønsker å spille på. Vet ikke om karakteroverføring fra en server til en annen vil bli implementert i nær fremtid. Veldig merkelig at jeg hver gang jeg møter 2-3 motstandere og når jeg tar en combo, så får jeg 2800ms i latency og da lagger det veldig mye. jeg har 16000/1500 mbit linje. er det noen andre som har samme problem? dette skjer på alle serverne jeg har prøvd. Endret 30. juli 2008 av hullfc92
Kharan Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Tja, er ikke godt å si. Men bruk en pakkesniffer e.l. (Ethereal/Wireshark) for å se hvilken IP-adresse som AoC sender pakker til og fra. Ping denne IP-adressen hvis det er mulig, og da vil du muligens få et større innblikk i hva som skjer ved å vurdere responstidene. Jeg har aldri opplevd det problemet om combo-angrep og påfølgende høy latenstid (20 000/1 000 linje) i AoC. Har NextGenTel som bredbåndsleverandør.
Hestvik Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har også NGT, og har en stabil fps på rundt 60-70. Anbefaler å sette opp en fast ip der du åpner alle portene som AoC kan bruke. Trådløs eller kabel forresten?
Bjonski Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har også NGT, og har en stabil fps på rundt 60-70. FPS faktisk.. Jeg vil også ha mer FPS ved å oppgradere netthastigheten min =/
hullfc92 Skrevet 30. juli 2008 Forfatter Skrevet 30. juli 2008 Jeg bruker trådløs, og nå i det siste så har det ikke vært så mye lagg. AoC er veldig ustabilt må jeg si.
Kharan Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Prøv med kabel, bare i tilfelle dette gjør noen forskjell. Trådløst nett er med dagens teknologi meget utsatt for forstyrrelser.
Hestvik Skrevet 30. juli 2008 Skrevet 30. juli 2008 Jeg har også NGT, og har en stabil fps på rundt 60-70. FPS faktisk.. Jeg vil også ha mer FPS ved å oppgradere netthastigheten min =/ Haha, gikk litt fort i svingene:P latency selvsagt:)
hullfc92 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 Prøv med kabel, bare i tilfelle dette gjør noen forskjell. Trådløst nett er med dagens teknologi meget utsatt for forstyrrelser. hmmm.... rutern ligger i kjellern og jeg sitter nå i 2etg Men skal se hva jeg kan få til
Kharan Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Lang kabel, i så måte. Trådløst nett kan fungere helt greit inntil en nabo setter opp sin egen trådløse ruter og sender på en frekvens som ligger nær din egen. Det er en av grunnene til at det plutselig kan oppstå problemer med latens uten forvarsel
Mekker`n Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Min erfaring med trådløse nett og gaming er relativt dårlig. Problemet du har hørtes veldig velkjent ut for meg og det kommer av at du spiller over trådløst vil jeg tro. Selve internett linja di skal vel holde i massevis.
hullfc92 Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Skrevet 31. juli 2008 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333215 Er den en sånn som kan hjelpe meg, eller?
Kharan Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 hadde 60-100 ms i AoC, har 20-30 ms i WoW <3 Det betyr egentlig ingenting. Serverne til AoC og WoW ligger ganske sikkert på forskjellige steder, og da vil man også oppleve forskjellig latens. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=333215 Er den en sånn som kan hjelpe meg, eller? Det er riktig kabel, ja. Men det er kanskje billigere å flytte PCen ned til ruteren, med mindre det er en stasjonær PC du har (og dermed et skikkelig flytteprosjekt for å få relokert den ned et par etasjer). Du kan eventuelt også prøve å skifte kanal på det trådløse nettverket, det står i ruterens brukerveiledning.
s1gnal Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 hadde 60-100 ms i AoC, har 20-30 ms i WoW <3 Det betyr egentlig ingenting. Serverne til AoC og WoW ligger ganske sikkert på forskjellige steder, og da vil man også oppleve forskjellig latens. Nja. Funcom skal visst ha norske servere, mens WoW serverene er plassert i Frankrike. =) Måtte dra 2 pingtweaks i registeret tho.
Kharan Skrevet 31. juli 2008 Skrevet 31. juli 2008 Nja. Funcom skal visst ha norske servere, mens WoW serverene er plassert i Frankrike. =) Måtte dra 2 pingtweaks i registeret tho. AoCs europeiske servere ligger i Amsterdam, etter det jeg forstår. Mange WoW-servere for Nord-Europa ligger i Telias nett i Sverige (Stockholm, kanskje?). I dette tilfellet vil det være naturlig at du får lavere ping mot WoW enn AoC.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå