Gå til innhold

WIC[LØST] og BF2142[LØST] problemer på ny maskin

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har fått meg ny maskin og forsøkte å installere WIC og BF2142.

WIC fra dvd og BF2142 fra EAShop eller downloader eller link eller hva det nå heter.

BF2142. Etter nedlasting velger jeg installer. Det starter og installere helt til man kommer til sound_client.zip. Da forteller den meg at installering feilet og at jeg burde forsøke på nytt.

WIC, installeringen ser ut til å gå fint og den sier at alt er ok. Men når jeg skal starte spillet, enten online only eller vanlig så får jeg bare opp en vista melding med følgende tekst: "wic.exe - Programfeil" og "Programmet ble ikke riktig initialisert (0xc0000005). Klikk Ok for å avslutte programmet"

Er det noen som har opplevd noe lignende?

Systemspec

"Juli pc fra Netshop"

dvs

C2D 8400

Foxconn x38A inkl en realtek onboard lyd chip.

ATI 4870 (kjører med siste driver versjon og har også testet med eldre driver versjon)

Hater når nye maskiner bare er trøbbel, det tar jo vekk hele gleden med ny maskin...

/vonGrepa

Endret av vonGrepa
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

BF2142 problemet løste seg etter 3dje nedlasting av spillet fra EADownloadManager.

WIC problemet løste seg når jeg avinstallerte k-lite codec pack'en. Tydligvis noe codecer som trengs helt i begynnelsen av spillet som umiddelbart gikk i krasj. K-Lite codec 4.0 pakken herpet også opp Sony videokamera programvaren slik at den ikke klarte å spille av filmer tatt opp med kameraet...

/vonGrepa

Endret av vonGrepa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...