Gå til innhold

Forhånds bestilling av Wotlk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg tar aldri mer sjansen på cdon.com iallefall! De fucka det opp med AoC CE. Sant som en over her sier, tar inn flere bestillinger og sender ut et gavekort på 100 kr i ettertid.

Frister å bruke AbsoluttSpill neste gang. Frister også å forhåndsbestille Wrath. (Kommer ut til våren.)

Kilde?

Sjekk dagens nyheter =) Aka hw.no nyheter that is.

Skrevet

Mine erfaringer er at det ALDRI er vanskelig å få tak i et spill når det kommer ut. Dvs med åersonlig oppmøte i butikken den dagen det kommer ut. Det jeg er svært skeptisk til er å bestille fra nettbutikker...for her kan masse rart skje rundt release...

Så råd. Enten bestill fra "fysisk" butikk eller møt opp personlig:)

Skrevet
Mine erfaringer er at det ALDRI er vanskelig å få tak i et spill når det kommer ut. Dvs med åersonlig oppmøte i butikken den dagen det kommer ut. Det jeg er svært skeptisk til er å bestille fra nettbutikker...for her kan masse rart skje rundt release...

Så råd. Enten bestill fra "fysisk" butikk eller møt opp personlig:)

Ja, ville ikke tatt sjansen på at noen skulle sende meg spillet i posten, dersom jeg ville ha det på releasedato. I butikken "min" var det sånn ved TBC release at man kunne forhåndsbestille der, dvs. reservere et eksemplar, så hente det etter klokka 00.01 på releasedag.

Var vel noen Collector's Edition eksemplarer og, som kun var tilgjengelige for de som hadde reservert.

Regner med at det blir en times tid i kø der ved LK release og, er jo litt artig med alt kaoset når alle skal inn en portal eller på en båt samtidig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...