-iL- Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Jeg får denne når jeg prøver å kjøpe Siren: Blood curse, på playstation store'n. Noen som vet no fiks på det? Jeg har prøvd å re-aktivere online, og byttet til et annet VISA kort.
Captain Slow Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 (endret) Jeg får denne når jeg prøver å kjøpe Siren: Blood curse, på playstation store'n. Noen som vet no fiks på det? Jeg har prøvd å re-aktivere online, og byttet til et annet VISA kort. Jeg fikk den engang, da hadde jeg ikke nok penger på kortet. Er nok det. Edit: Ser jo nå at du har prøvd å bytte kort. Da vet jeg ikke. Sorry. Endret 29. juli 2008 av Entertainment
-iL- Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Skrevet 29. juli 2008 er nok penger på begge korta jeg har prøvd ja.
JonAasen Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 Fant en forumpost med diverse løsninger. I think I've found the solution to the dreaded 80023102. Here's how I think you can tackle it: 1: If your credit card number is appearing in x's (e.g.. 111xxxxxxxxxxx357) then retype it. 2: If you live in a flat/ apartment then placing your address on 1 or 2 lines might help 3: Is your credit card still valid? 4: Having your billing and residential infomation typed in the same might help. If none of these helped, contact Sony.
Slugge Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 har du sett om det er noe error database for ps3 på sony sine ps3 sider?
-iL- Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Skrevet 29. juli 2008 (endret) Fant en forumpost med diverse løsninger. I think I've found the solution to the dreaded 80023102. Here's how I think you can tackle it: 1: If your credit card number is appearing in x's (e.g.. 111xxxxxxxxxxx357) then retype it. 2: If you live in a flat/ apartment then placing your address on 1 or 2 lines might help 3: Is your credit card still valid? 4: Having your billing and residential infomation typed in the same might help. If none of these helped, contact Sony. Ja begge credit kortene kommer med x'r i dem, re-typing hjelper ikke ett pøkk. Legger jeg adressen på 2 linjer, sier den at credit information ikke er valid. Begge credit kortene er valid. 4. Ja begge er like. Så hvordan ringer jeg Sony? edit: http://www.sony.no/section/kundestoette/ar...ationSource=wep det nummeret? bare dagtid?! og hvis noen lurer; ja jeg har kjøpt ting før, det har bare stoppet og virke... Endret 29. juli 2008 av -iL-
skyggefreaken Skrevet 29. juli 2008 Skrevet 29. juli 2008 (endret) -I had problems with the invalid card, and the reason was I had to delete the cache on my PS3 and PS Store for the PC. So if ANYONE has issues with their card coming up as invalid, delete you cache. Once I did, the card was valid and $20.00 was added to my wallet. http://forums.modojo.com/showthread.php?t=155666 funker det da? men hvordan sletter man cache? Edit: slette cache Endret 29. juli 2008 av skyggefreaken
-iL- Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Skrevet 29. juli 2008 (endret) ah takker! gikk inn på internet browseren og sletta cache'n. det funke. wierd, da jeg aldri har brukt internet browseren på ps3, mulig psn store'n gjør det da mod: kan godt låse tråden nå. Endret 29. juli 2008 av -iL-
GbNoR Skrevet 26. februar 2011 Skrevet 26. februar 2011 Fikk opp denne feil meldingen (80023102) da jeg skulle kjøpe Assassin Creed 2 gjennom PSN. Førsøkte først å slette cache, slik som beskrevet tidlige i tråden, uten at det virket. Byttet kredittkort, uten virkning. Tenkte da å forsøke med ett annet spill, og gikk inn og kjøpte Angry Bird og det GIKK. Førsøkte igjen med Assassin Creed 2, men fikk samme feilmelding, det samme da jeg førsøkte å "ad founds". Førsøkte da og legge inn beløp under 200,- (ett på 200,- og ett på 150,-) DET GIKK!! Vet ikke om det er noe jeg har lagt inn, med beløp sperre på 200,- eller kortselskapet. Uansett tenkt det var verdt å nevne hvis det var andre som opplever det samme.
GbNoR Skrevet 27. februar 2011 Skrevet 27. februar 2011 3 år gammel tråd faktisk... Jeg fikk med meg det, før jeg skrev inn. Men denne tråden var den første norske som kom opp da jeg googlet 80023102.
-iL- Skrevet 28. februar 2011 Forfatter Skrevet 28. februar 2011 ganske legitim bump egentlig. Håpløst at slike feilmeldinger når sluttbruker synes nå jeg.
αкαѕнα Skrevet 10. juli 2011 Skrevet 10. juli 2011 Vi har samme problem som TS her, som åpenbart er et svært gammelt problem som har komet tilbake for å hjemsøke oss. Official PlayStation® Community -PlayStation.com : English Forums : Technical Help & Advice : Technical Help : Error 80023102 Noen som vet hva vi kan gjøre med dette??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå