Gå til innhold

Orginal iphone med firmware 2.0


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei.

 

2.0 er jailbreaked. Guiden finner du her.

Takker saa mye Steffen

Men ser at de gode gamle 3.parts applikasjonene ikke vil virke. Da er det egentlig litt bortkastet for meg - desverre. Ett alternativ vil da vaere aa oppgradere min naavaerende 1.1 til 1.4 i paavente av omskrivningen.

 

Vet om noen oversikt over gratis 3.parts programmer som er tilpasset 2.0?

Tror du tidligere gratis programmer frem til 1.4 naa vil bli pay-ware i forbindelse med itunes salg som 2.0 aapner for?

 

Takk igjen

Lenke til kommentar

Jeg oppgraderte til 2.0, men nedgraderte kjapt ned til 1.1.4 igjen grunnet tregheter og bugs i 2.0.

 

Når du jailbreaker 2.0 nå, så vil du få Cydia med. Samme opplegg dom Installer. Men det finnes ikke mye her for øyeblikket, for programmene som fungerer på 1.1.4 må skrives om igjen for å fungere på 2.0.

 

Noe som derimot er kjekt å ha er App Store. Kvaliteten på programmene her er en del hakk høyere enn dem vi finner i Installer.

 

Noe oversikt over hvilke programmer som er omskrevet har jeg ikke.

 

Det finnes en del freeware på App Store. Og resten koster fra ca. 6-55 kr. Selv er jeg ikke typen som liker å betale for programmer, men spill som f.eks Super Monkey Ball, og Crash Bandicot 3D Nitro betaler jeg gjerne 55kr for. Men det vil alltid finnes gratisprogrammer. Installer 4.0 for firmware 2.0 er rett rundt hjørnet, og da vil det nok komme flere gratis programmer og spill som på Installer for 1.1.x.

 

Ellers er firmware 2.1 også rett rundt hjørnet (ifølge ryktene). Denne skal rette opp bugs i 2.0 o.l. Så jeg venter til 2.1 før jeg oppgraderer igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...