Gå til innhold

Ros brukeren over deg!

PgUp

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg liker Blaxtro! H*n er den personen som sier det mest positive her inne! Tror det er en ordentlig likandes person!

Darkbuster er kjapp på tastaturet! Det liker vi!

Endret av hagengutten
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Hagengutten vet jeg ikke hvem er, så da er han en hyggelig person intill jeg vet det motsatte! :)

Skrevet (endret)

hagengutten er en smilende person og gjør det han er best til, å "vaske, polere og vokse" motorsykkelen sin.

Motorsykkelen er ikke like fornøyd, men når hagengutten gir han et klapp på skulderen går alt vel og bra.

Endret av HalogenpereUtenLys
Skrevet

Halogenpæra har gjort et forsøk på å få liv i denne tråden igjen, og det var da enda godt! Mennesker er for lite hyggelige mot hverandre i dagens samfunn, men ikke Halogen, åneida ;)

Skrevet

hagengutten er en alright kar som har feelingen på hvor han skal plassere ordene. Med sine 200 inponerende innlegg (på kort tid) viser dette at tasteteknologien ikke har noen fremtid, for hagengutten er teknologien.

Hadde han brukt den samme teknologien på rett sted, ville motorsykkelen følt seg litt høyere oppe.

Skrevet

Halogen er en pære! Dette er positivt, da han ikke har noe lys. Han har også formeninger om at jeg ikke behandler motorsykkelen min godt nok, og det er dessverre ikke bra! Men Sum sumarum en fin type ;)

• 9 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...