Gå til innhold

Laptop til cs:s og cod4, helst ikke over 9k


Anbefalte innlegg

Hei!

 

min stasjonære pc har nå streiket... :thumbdown:

så er på utsikk etter en laptop, mest fordi det er enkelt å dra på lan med, også så klart en fordel innen skole

Burde ta cod4 og cs:s uten mye lagg osv

har ikke mye peiling på laptop'er... håper noen kan gi meg noen hint på hva jeg burde kjøpe :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan anbefale deg å sjekke ut HP sine Business laptop maskiner.

 

Du burde ta en titt på denne modellen = HP Compaq 8510p

 

Denne kan kjøre CoD4, CS:S og kanskje litt til (Jeg har denne modellen selv, og spiller CoD4 og Gears of War for Windows, med minimal til null lagg og over middels grafikkinstillinger).

 

Her er en test som jeg fant på nett, fra Notebook Reviews: HP Compaq 8510p Review

 

Jeg var heldig med kjøpet av denne maskinen for noen måneder siden, da dette ble solgt hos netshop.no på kampanjetilbud. Hvis du liker på spille ved siden av studiene så burde denne maskinen duge i lang tid, og det eneste du kan oppgrade på den er minnet og HDD.

 

Om du er mye på flyttefot og ser litt på film, kan en ekstra batteri være tingen.

 

Sjekk ut dine behov før du bestemmer deg.

Lenke til kommentar

Hold deg unna HP Compaq 8510b til spilling. Dårlig skjermkort.

 

Til XPSen ville jeg valgt den billigste og tatt Intel T8100-prosessor, 4 gb minne, 1440x900 skjerm, nVidia 8600M GT (!!) skjermkort og 9 cellers batteri.

 

Med rabatt (her) kommer den på ca 9000.

 

Ville tatt en titt på Multicom-PCene nevnt over her og Acer Aspire 5930G også, da.

Endret av Knewt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...