Gå til innhold

Hjelp til gaming PC..


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

men tror dere jeg klarer cs:s på 1280x1024 på mer enn 30fps.. holder i massevis med 30fps ^^,

 

ehhh? er dette i det hele tatt seriøst satt opp? er vel kanskje noe av det merkeligste oppsettet jeg noen sinne har sett... seriøst 2 sas HDDer og??? WTF man?

ja er seriøst..

har hørt om flere som har sagt at man må ha pc fra nasa for å kunne kjøre source.. så jeg tenkte jeg måtte har en pc, som er nesten like god som nasa sine..

men synes dere jeg bør kjøre 3 way SLI med GTX280 ?

Lenke til kommentar
Er du gal? 3 way SLI med GTX 280?! ett GTX 280 drar Crysis på very high!

 

Denne tror jeg skal drar CSS med 100+ FPS https://prisguiden.no/vis_handlevogn.php?waggon_id=78666 (Kan jeg få det bekreftet av flere?)

Bekreftet av meg!

 

Trådstarter:

WTF!

Er du ikke god eller?!

Du kan bare ikke være seriøs!

Du trenger ikke noe nasa pc for å kjøre source! se litt i min signatur så ser du mitt oppsett og det klarer source , crysis på very high og andre krevende spill!

Lenke til kommentar

bare tuller ^^,

ville bare se reaksjonen på folk her inne ^^,

hadde reagert likt jeg xD

her er det oppsettet jeg egentlig har :p

PC'n min ^^,

btw.. hvis noen vurderer å bygge pc.. så ikke kjøp samme HK som jeg har.. suger. for å få pc'n til å boote, må jeg først trykke på reset knappen 3 ganger, trykke på påknappen, og så trykke på reset knappen en gang til :S

Endret av boms__
Lenke til kommentar
bare tuller ^^,

ville bare se reaksjonen på folk her inne ^^,

hadde reagert likt jeg xD

her er det oppsettet jeg egentlig har :p

PC'n min ^^,

btw.. hvis noen vurderer å bygge pc.. så ikke kjøp samme HK som jeg har.. suger. for å få pc'n til å boote, må jeg først trykke på reset knappen 3 ganger, trykke på påknappen, og så trykke på reset knappen en gang til :S

 

AHa det så bedre ut xP

Men hva skal du med Quad core hvis du skal bruke den til CSS?

BTW; hadde det ikke vært msart å velge ett annet kabinett så du får alt fra ett sted?

Endret av Rudde93
Lenke til kommentar
bare tuller ^^,

ville bare se reaksjonen på folk her inne ^^,

hadde reagert likt jeg xD

her er det oppsettet jeg egentlig har :p

PC'n min ^^,

btw.. hvis noen vurderer å bygge pc.. så ikke kjøp samme HK som jeg har.. suger. for å få pc'n til å boote, må jeg først trykke på reset knappen 3 ganger, trykke på påknappen, og så trykke på reset knappen en gang til :S

 

AHa det så bedre ut xP

Men hva skal du med Quad core hvis du skal bruke den til CSS?

BTW; hadde det ikke vært msart å velge ett annet kabinett så du får alt fra ett sted?

kjøper kabinett brukt av en så det er ikke noe problem ;)

 

Hvorfor skal man ikke tenke lenger enn CS da? Om et år eller to vil fler og fler programmer og spill dra nytte av flere kjerner.

var akkurat derfor jeg kjøpte quad core ^^,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...